Zooplus - Betale DK priser?

En på min Fjæsbog har oplevet at selvom der blev bestilt på UK siden så var den pris der blev trukket den fra den danske side.

Er der nogen af jer der har oplevet det? :S

Nej, heldigvis da :smiley: Men jeg bruger nu også primært den tyske

[QUOTE=DK Thomani;603278]En på min Fjæsbog har oplevet at selvom der blev bestilt på UK siden så var den pris der blev trukket den fra den danske side.

Er der nogen af jer der har oplevet det? :S[/QUOTE]

Næh, men det kunne da være jeg skulle dobbelttjekke den sidste levering.

Jeg har lige tjekket mine sidste bestillinger.
Den ene er fra den 3-5 og der har jeg betalt fra den engelske…pyha
Og så er der kradsetræet som er fra den tyske…der er det og trukket rigtigt.

Nu burde de jo uanset hvad ikke kunne trække flere penge eller anden valuta, end man har godkendt, da man lavede bestillingen.
Men derfor kan det da sagtens være, at de kan komme til at vise danske priser i bestillingsmail eller hvad ved jeg… nogle gange kejler de rundt i sprogene, og man kan jo altid se alle sine bestillinger på alle søstersider, uanset hvor man har lavet bestillingen. Og der husker jeg da i hvert fald, at de har haft kejlet rundt i valuta-typer. Ligesom at når jeg har haft skrevet engelsk til dem på den tyske side, så har de haft kastet mig rundt imellem tyske og engelske mailsystemer :stuck_out_tongue:

nu får vi se

jeg har bestilt for 540£ idag… hvis de trækker så meget som en kr mere - så får de læst og påskrevet… men det burde de ikke kunne, for det har jeg ikke godkendt!

Næh, jeg tænker også, hvordan det kan lade sig gøre at hæve mere end man godkender :?
Annie, sikker på din ven ikke klokker lidt rundt i pund og DKK?

jeg har lige læst deres betingelser - det skulle stå der hvis de skulle kunne gøre det