Jeg bestilte en bunke i går (for 4500 kr) i den britiske shop, fordi jeg gerne vil have noget RC Gastro Intestinal. I morges får jeg så en mail (på tysk :)), som siger, at der er noget galt med mit kort, så jeg ringer til zooplus.co.uk og får at vide, at det ikke er kortet, men min adresse, for man kan ikke bestille på shoppen, hvis man ikke har en britisk adresse. De henviser til den tyske (som ikke har RC dyrlægemad), eller den danske (yeah right - der skal jeg af med 700 kr for det, jeg skal give 550 på den britiske).
Efter et opkald til zooplus.de venter jeg på at få at vide, om min ordre kan overføres til den irske shop. Håber, det er muligt - ellers skal jeg igen til at betale overpris for noget, bare fordi jeg er dansker :arrig:- helt ærligt, det er ikke derfor, man handler på nettet.
Noget andet, der er en anelse frusterende, er, at man får en medarjbejder i røret, som taler engelsk, men ikke godt nok til, at hun får fat i alt, hvad man siger - jeg skulle sige flere gange, at the Irish shop var den i Irland .
Måske skulle vi snart lave en underskriftsindsamling til zooplus, så vi kan handle alle steder (og helst uden fragt)
Kæft hvor irriterende. Skal ikke undrer mig at det er dyrlæge foderet som gør det.
Engang ville jeg bestille en kradsetrappe fra den tyske side, men det kunne jeg ikke, den sendte de kun til adresser i Tyskland. Åndssvagt!
De må efterhånden hade os god hos zooplus… Om jeg forstår det?
Men vi får da KONSTANT dårligere og dårligere kår!
Der er ganske vist fragt på, og jeg ved ikke, hvor billigt det er i forhold til de danske priser. Men de leverer i hvert fald til DK.[/QUOTE]
Jo, det kunne jeg - men jeg skal bruge alt muligt andet, og derfor ville jeg samle bestillingen. Fragt her og fragt der bliver til mange penge (Medicanimal tager 12 pund for fragt alene), og et eller er det lidt sjovt, at man kan handle fra nogle lande, men ikke fra andre.
Jeg fik så lov at overføre min ordre til den irske shop - lad os se, hvor lang tid det er muligt at handle der.
Jeg synes også, det er morsomt, at alle shops ikke har samme produkter, når ting kommer fra samme lagerlokaler i Tyskland
[QUOTE=Bastet;1176897]Jo, det kunne jeg - men jeg skal bruge alt muligt andet, og derfor ville jeg samle bestillingen. Fragt her og fragt der bliver til mange penge (Medicanimal tager 12 pund for fragt alene), og et eller er det lidt sjovt, at man kan handle fra nogle lande, men ikke fra andre.
Jeg fik så lov at overføre min ordre til den irske shop - lad os se, hvor lang tid det er muligt at handle der.
Jeg synes også, det er morsomt, at alle shops ikke har samme produkter, når ting kommer fra samme lagerlokaler i Tyskland :([/QUOTE]
Medicanimal.com har fri fragt, hvis man køber for mere end 129 £…og dét beløb overstiger du jo.
Det lyder underligt med zooplus.co.uk…jeg har lige købt for 3900 kr og fået det leveret i mandags. Der var ingen problemer…bortset fra, at VeryfiedByVisa kom ind og bad om dokumentation for hvem jeg er og der blev sendt en éngangskode fra Nets til min mobil…da jeg ville betale på mit Visa/Dankort. Da jeg satte koden ind, gik betalingen igennem.
[QUOTE=Sim-Sim;1176917]Medicanimal.com har fri fragt, hvis man køber for mere end 129 £…og dét beløb overstiger du jo.
Det lyder underligt med zooplus.co.uk…jeg har lige købt for 3900 kr og fået det leveret i mandags. Der var ingen problemer…bortset fra, at VeryfiedByVisa kom ind og bad om dokumentation for hvem jeg er og der blev sendt en éngangskode fra Nets til min mobil…da jeg ville betale på mit Visa/Dankort. Da jeg satte koden ind, gik betalingen igennem.[/QUOTE]
Jeg overstiger kun beløbet, fordi der er kattegrus, en kradsestolpe og en masse vådmad - det ville jeg ikke købe hos medicanimal.
Jeg var også igennem Verified by Visa-cirkus, og det så ud som om alt gik igennem - indtil i dag, hvor jeg efter at have fået en e-mail ringede til zooplus,co.uk og fik at vide, at jeg skulle have en britisk adresse for at handle hos dem.
zooplus.de har så sat ordren ind på den irske side, men jeg måtte give afkald på nogle af de tilbud, der var på den britiske. Nu venter jeg på at se, om den så går igennem - har endnu ikke fået ordrebekræftelse.
[QUOTE=Kimilla;1176893]Kæft hvor irriterende. Skal ikke undrer mig at det er dyrlæge foderet som gør det.
Engang ville jeg bestille en kradsetrappe fra den tyske side, men det kunne jeg ikke, den sendte de kun til adresser i Tyskland. Åndssvagt!
De må efterhånden hade os god hos zooplus… Om jeg forstår det?
Men vi får da KONSTANT dårligere og dårligere kår! [/QUOTE]
Jeg forstår så heller ikke, hvorfor dyrlægefoderet skal være SÅ pokkers meget dyrere end det almindelige - lidt måske, men ikke den forskel, der er. Og så kan man ikke købe 10 kgs sække - og jeg har 4 katte, så foderet får hurtigt ben at gå på :høhø:
Det kan være, at det er som Camilla siger, at det er noget i bestillingen, der gør, at de ikke vil levere til DK. Havde jeg fået beskeden over zooplus.de, kunne jeg tro, at jeg måske havde misforstået hende, for hendes engelsk var ikke fantastisk, men på uk var det en britte, så jeg er sikker på, at jeg ikke har misforstået hende.
Jeg synes stadig, der er åndssvagt, at man ikke kan bestille alt på alle siderne - varerne kommer jo som bekendt fra samme lager i Tyskland
Nå ok - så må det være noget af det, jeg har bestilt, der gør, at de ikke vil levere lige den ordre. Hun sagde: " For us to deliver your order you must have an address in the UK, we don’t deliver to DK"
Jeg har købt en xxl-kradsestolpe med - måske er det den, men stadigvæk - de fragter fra samme sted i Tyskland uanset, hvor du køber fra, så jeg forstår ikke, de gider være besværlige over for kunderne - jeg har trods alt købt for 620 Euro
Det har jeg også prøvet, og der hjalp det, at jeg gik ind og opdaterede min adresse i deres system. Det var noget med, at der tidligere havde stået DK-2600 Glostrup, og nu skulle der kun stå 2600 Glostrup.
Jeg købte et nyt kradsetræ og diverse andet for lidt siden og startede med at bestille fra uk men stødte ind i samme besked som dig og da jeg ringede ind fik jeg at vide det var kradsetræet jeg ikke kunne købe fra uk, så jeg skulle bestille dt fra den tyske… Så det er nok den kradsestolpe