Zooplus.co.uk

Hej

Skal jeg betale told hvis jeg bestiller her fra?

[QUOTE=bobtail;1034366]Hej

Skal jeg betale told hvis jeg bestiller her fra?[/QUOTE]

Nej… Og det hele sende fra Tyskland, uanset om du bestemmer fra den britiske, danske etc. :slight_smile:

Men du skal regne på det - for fragten fra UK er £9.90 - desværre er der ting man kun kan få på den engelske side, ligesom der er ting der er væsentlig billigere end på den tyske side - og omvendt …

Dog skal du betale fragttillæg når du bestiller fra engelske zooplus, hvor du fra tyske zooplus kan få sendt fragtfrit hvis du bestiller for 100Euro

Jeg har lige bestilt 5 SturdiBag de har dem til £49.90:thumbup: [B]SturdiBag Black- Size L: 46 x 30.5 x 30.5 cm (L x W x H)

Da jeg skal på CFA udstilling i sverige til april.

Tina

[/B]

det er nu kun 69 euro … før du får det fragtfrit

Som opdrætter er det 100 euro :slight_smile:

Det er ekstremt sjældent, at jeg bestiller for mere end 100 euro - men altid over 75 euro, som er grænsen for diverse rabatter - og jeg får altid mine varer fragtfrit :slight_smile: Jeg mener bestemt ikke, der er nogen forskel på opdrættere og “almindelige mennesker” på den konto.

Jeg har afprøvet - for at få opdrætterrabatten er det 100€ - men også 100£, og den er værre:-) Måske der er forskel på opdrættere?

Jeg er da reg. som opdrætter og er da temmelig sikker på at jeg også får gratis fra 70 euro? Ellers så skal de have lavet det om siden jeg sidst bestilte? :slight_smile:

Som opdrætter er det 100 Euro og det har det været længe, hele sidste år har det været sådan for mine bestillinger ihvertfald :slight_smile:

Jamen, så må vi konstatere, at der er forskel på folk - for jeg har i flere år fået opdrætterrabat og gratis fragt (og senest også 5% Sparplan) ved køb over 75 euro. Om gratis fragt udløses allerede ved 69/70 euro skal jeg ikke kunne sige, for opdrætterrabatten kommer først på ved 75 og jeg vil have det hele med :slight_smile:

Nu gik jeg lige ind og prøvede og rigtigt nok så er det fragtfrit fra 69 euro, men opdrætter rabat kommer først ved de 100 euro, nok det jeg blandede sammen :slight_smile: Men tønker ikke så meget over det for mine bestillinger er næsten altid over 200 euro :slight_smile:

Sjovt det er forskelligt fra opdrætter til opdrætter :gruble:

jeg får også min opdrætter rabat på 75 eur/75 pund / 750 dkk

MEN fra den engelske side får jeg ikke gratis fragt - nogensinde, heller ikke med opdrætter rabatten! :frowning: det gør jeg fra alle andre sider…

Det er der ikke nogen danskere, der gør - der må være for få, der køber fra den side til at det kan betale sig for dem :frowning:

Sådan er det også her, skal først op på de 100 Euro før min opdrætterrabat kommer med i kurven :slight_smile:

det gjorde jeg nu en gang - de første to ordre jeg lavede efter jeg fik opdrætter rabatten fik jeg gratis fragt…

Mystisk :frowning: Under alle omstændigheder fremgår det af oversigten over fragtpriser, at der ikke er en grænse for fri fragt til Danmark fra den side :frowning:

Hvilken mail adr. sender i kopi af stamnavn til? Jeg har aldrig nogensinde fået svar fra den tyske ang. opdrætterrabat.