Zooplus.de - leverer ikke til DK?

Hvad er nu det?

Så sidder man her med en indkøbsvogn fuld af ting, man mangler + en super 10% rabat kode - og så får man besked om at de i øjeblikket ikke leverer til Danmark :argh:

Er der andre, der får den besked? (Den burde ikke være til at overse - der dukker en stor rød kasse op, når man vælger Danmark som forsendelses land…)

Jeg har bestilt i weekenden og har fået besked om at min pakke kommer med GLS tro den kommer i morgen hvad jeg lige kan se

Jeg bestilte derfra i går uden problemer og jeg har i dag fået en mail om at varerne er sendt :slight_smile:

Underligt :gruble:

[QUOTE=Zunar-J5;863114]Hvad er nu det?

Så sidder man her med en indkøbsvogn fuld af ting, man mangler + en super 10% rabat kode - og så får man besked om at de i øjeblikket ikke leverer til Danmark :argh:

Er der andre, der får den besked? (Den burde ikke være til at overse - der dukker en stor rød kasse op, når man vælger Danmark som forsendelses land…)[/QUOTE]

Hvordan er dine oplysninger derinde, har du sat DK foran din postnummer under oplysninger? Det skal ikke stå længere blot postkode og så by :slight_smile:

Det har jeg da ikke hørt noget om? Men jeg må da hellere se efter, om det er derfor, de ikke vil levere til mig.

Det var derfor, tak både fra mig og de stakkels forsømte katte :stuck_out_tongue:

så lidt, vi kan jo ikke have at kattene ender med at bruge dig som føde :høhø:

Hvis du har købt råtkød, så leverer de ikke til DK.

Er det derfor? :slight_smile:

[QUOTE=Sheer;863132]Hvis du har købt råtkød, så leverer de ikke til DK.

Er det derfor? :)[/QUOTE]Nej, men tak for forslaget - problemet er heldigvis løst :slight_smile:

Ah ok. :slight_smile:

jeg bestilte mandag og den er på vej op igennem tyskland ka jeg se på gls…underligt