Zooplus - den tyske

Normalt bestiller jeg altid via den engelske side, da jeg ikke er særlig god til tysk.
Opdagede så i dag, at pundet er vildt højt, så jeg måtte igang på den tyske side :rock:

Jeg har nu kæmpet mig igennem og afgivet min bestilling.
Men … jeg har ikke modtaget nogen bekræftelsesmail :?

På siden hvor jeg afslutter, står der:
[I]Wir haben Ihre Bestellung unter der Nummer 11174049 vorgemerkt.

                         Nach der Auslieferung werden wir den fälligen Betrag Ihrer Kreditkarte belasten.                              

Nach erfolgreicher Bearbeitung Ihres Auftrages erhalten Sie eine E-Mail als Bestätigung fuer Ihre Bestellung.[/I]

Det undrer mig, at jeg ikke skulle skrive de tre godkendelsescifre på mit visakort - det plejer jeg at skulle på den engelske side.

Jeg har også lige sendt en bestilling af sted og sidder også og venter på en bekræftelsesmail. Jeg undrede mig også.

Jeg har bestilt fra den tyske side én gang før og der virkede alt som det skulle. Den har hentet de samme oplysninger som sidst, så der skulle ikke være noget galt.

Måske tager det bare lidt tid, før den kommer :?

brug gogel til at oversætte …

Kan anbefales den tyske side kan der gå en dag eller to før der kommer en mail

Bestilte fra UK for nogle dage siden. Der kunne det stadigvæk godt betale sig. Bekræftigelses emailen kom dagen efter.

Det de skriver til dig er at når de har bearbejdet din bestilling vil du modtage en email :slight_smile:

Det har jeg så aldrig været ude for og jeg bruger den næsten altid.

Jeg har aldrig prøvet at bestille fra den tyske side - men hvis der er penge at spare, så må jeg jo kaste mig ud i det.

:kryds::kryds::kryds::kryds:

Vi bestiller altid vådfoder fra den tyske side, de har større udvalg i Bozita. Den engelske har så større udvalg i vådfoder. Begge steder har fungeret upåklageligt for os indtil videre, og vi har bestilt mange gange!

Nu fik jeg en bekræftelsesmail, så mon ikke din også kommer :slight_smile:

Jeg handler normalt også på den engelske side og undrede mig også over
de første gange, hvor jeg handlede på den tyske side, at man ikke skal
skrive kontrolcifrene. Men den er altså god nok - jeg fik varer hjem fra den
tyske side for to uger siden.

Har i øvrigt bestilt varer igen i forgårs - noget til kaninen og så 20 kg
tørfoder mere til kattene, nu jeg var i gang :ups: - og jeg blev også
overrasket over pundet, som lå på 9,04 :uha: - så jeg prøvede at regne ud,
hvad det blev både den tyske og com-siden - og der var com-siden
billigst. (Det har jeg aldrig oplevet før!!)

Når jeg bestiller fra den Tyske, hvilket jeg gør største delen af gangene, kommer en mail samme dag/aften, eller dagen efter afhængig af hvad tid på dagen jeg bestiller.

Jeg har aldrig skulle taste mine 3 kontrol cifre på den Tyske, som man skal på den Engelske.

Jeg kan ikke et klap tysk, men mon ikke du snart får en mail. :slight_smile:

Nu fik jeg så bestilt fra den tyske side - der var tilbud på flere af de produkter, jeg fodrer med, så det er jo godt nok.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Tak - jeg har også fået min kvitteringsmail nu :slight_smile:

[quote=Charlotte Oeh.;402237]Jeg handler normalt også på den engelske side og undrede mig også over
de første gange, hvor jeg handlede på den tyske side, at man ikke skal
skrive kontrolcifrene. Men den er altså god nok - jeg fik varer hjem fra den
tyske side for to uger siden.

Har i øvrigt bestilt varer igen i forgårs - noget til kaninen og så 20 kg
tørfoder mere til kattene, nu jeg var i gang :ups: - og jeg blev også
overrasket over pundet, som lå på 9,04 :uha: - så jeg prøvede at regne ud,
hvad det blev både den tyske og com-siden - og der var com-siden
billigst. (Det har jeg aldrig oplevet før!!)[/quote]

Ja, det var jo det med pundet jeg også lige opdagede.
Men hvorfor opdagede jeg ikke, at den også findes på en com-side :venter:
Så havde jeg da i det mindste kunne forstå, hvad jeg egentlig bestilte.

Er I måske klar over, hvor lang tid det tog mig at finde en kattebakke … og så var den jeg ville ha’ udsolgt :argh:

[quote=Vivi_Fletcher;402257]Tak - jeg har også fået min kvitteringsmail nu :slight_smile:

Ja, det var jo det med pundet jeg også lige opdagede.
Men hvorfor opdagede jeg ikke, at den også findes på en com-side :venter:
Så havde jeg da i det mindste kunne forstå, hvad jeg egentlig bestilte.

Er I måske klar over, hvor lang tid det tog mig at finde en kattebakke … og så var den jeg ville ha’ udsolgt :argh:[/quote]

Ja, det er ikke nemt. Jeg forstår heller ikke en brik tysk :uha:

Jeg sidder på den engelske side og finder det jeg vil have, det ligger som regel samme sted på den tyske. Kategorierne er i nogenlunde samme rækkefølge og sådan.

Hvis der er noget i ikke forstår på den tyske side, så brug google translate eller send mig en PB hvis jeg er online :slight_smile:

[quote=Eva;402224]Jeg har aldrig prøvet at bestille fra den tyske side - men hvis der er penge at spare, så må jeg jo kaste mig ud i det.

:kryds::kryds::kryds::kryds:[/quote]

Det seneste jeg bestilte, 48 dåser kattemad kostede sådan ca det halve på den tyske side i forhold til den engelske pris som var meget lig prisen herhjemme

Jeg tror det afhænger meget af, hvilket mærke man køber.
Da jeg startede med at købe tjekkede jeg på de 2-3 mærker jeg køber - og der var den engelske klart billigst (med daværende kurs).
I går var den tyske omkring 2 kr billigere PR DÅSE i forhold til den engelske - nok primært pga den høje kurs på pundet.

Jeg bestilte i går for 330 pund, og bekræftigelse mailen kom 5 min efter.
Jeg har siddet og sammenlignet pund vs euro, og på pund sparer man over 250 kr ved en bestilling på alt det jeg købte i går.

hvis man køber på .co.uk og tager deres særtilbud er besparelsen enorm - jeg lavede også en udregning på £ vs € på min bestilling af 80 kg tørfoder og der var over 700 kr forskel så man skal regne godt efter :slight_smile:

for hvis der ikke havde været tilbud havde det set helt anderledes ud

Vi bestilte fra den tyske side i onsdags, og vi ventede og ventede på en bekræftelses mail …Den kom ikke, så skrev vi, og fik at vide at de lige pt. har nogle problemer med deres bestillinger, og beklagede den ekstra ventetid. I dag fik vi så oplyst at vores bestilling er delt i to, og den ene del er sendt via GLS.

Det kan iøvrigt godt betale sig at købe for sine zooplus-point på den tyske side, der er MANGE flere varer at vælge imellem.

jeg har fået en mail her til morgen, at mine pakker er sendt og det blev til 4 stk, så håber jeg ikke nogen af dem går tabt som sidst…!!
Men det er hurtigt bestilte i går kl 20.30 !!