ZooPlus driller

-help-help-help-help

Nu har jeg siddet og prøvet ca. 250 gange at blive medlem af ZooPlus - men de vil ikke acceptere mig ?!

:uha:

Jeg prøver på dette link

Men får at vide, at mit password og E-mail ikke passer sammen ??

:uha:

Og nu har jeg bare brug for at kaste en sum efter noget grus og noget mad til Silke.

Hmmmmmm

:venter:

Det er meningen, at du skal logge ind der, hvis du allerede er medlem. Hvis du ikke er medlem, så kan du blive oprettet i forbindelse med et køb. Så du skal købe noget, for at få et login :slight_smile:

:tak::tak::tak::tak::tak:

Hvis du vil oprette dig med henblik på I-point, kan det ikke lade sig gøre, da det er forbeholdt kunder, der bor i landet.

Undskyld Therese - det med hvornår man opretter profil, havde jeg lige glemt:ups::ups:

Therese, det login du så har efter du har registeret kan du bruge på alle zooplus.

Jeg bruger både .de .fr og uk

Therese -kaisålæredet STOP!!!

Det er meget billigere ikke at være oprettet derinde - man bliver så ufattelig hurtigt afhængig :høhø:

[quote=Charlotte Oeh.;264530]Therese -kaisålæredet STOP!!!

Det er meget billigere ikke at være oprettet derinde - man bliver så ufattelig hurtigt afhængig :høhø:[/quote]

Helt og aldeles ENIG!! Opdagede jeg havde brugt den nette sum af 1900,- på 3 mdr. i foråret… -what Og jeg har altså kun 1 kat… -surrender

Hvis det løber helt af sporet, kan man gå ind og se sine handler i den tid man har haft et login derinde. Det er meget sundt for kontoen… :tihi:

[quote=Charlotte Oeh.;264530]Therese -kaisålæredet STOP!!!

Det er meget billigere ikke at være oprettet derinde - man bliver så ufattelig hurtigt afhængig :høhø:[/quote]

:D:D:D

Tak for det gode råd - meeeeeeeen, jeg sidder nu godt fast på pengepungen - og slipper ikke sådan bare guldet.

Håber jeg…

:fløjte::fløjte::fløjte: