Zooplus har en ekstra gave til World Cat Day

Hvis man bestiller for mere end €49 inden mandag (til og med mandag, men “så længe lager haves”) kan man lige nu få lidt katteting med helt gratis

En madskål og lidt snacks.

Jeg syntes madskålen var sød og vups havde jeg lige (igen) kastet de magiske €69 efter Zooplus. Den side bli’r min RUIN… jeg har jo lige bestilt, det er ikke mere end et par dage siden den sidste kasse kom >_<

Er der nogen der har fået PayPal til at virke på den side forresten? Der står de tager Paypal men jeg får det slet ikke op som en mulighed hvis jeg vil ændre mit Visa til noget andet…

Den side bli’r min RUIN…

Enig med TrekkieGrrrl “kom” også til at handle lidt da de havde 20% på visse varegrupper …

Dejligt at jeg ikke e den eneste der ruinere mig selv derinde :wink:

Og jeg synes altid at jeg lige har bestilt,når der så dukker en mail op,med endnu bedre tilbud:gruble:

Og så er der jo altid ens point,som lige må bruges:muhaha:

Men jeg eeeelsker at få pakker:tihi:

Tine

Er lige blevet vækket af min skønhedssøvn, da fragtmanden kimede min dørklokke ned. Det var Sanabelle hear og skin til Mijv fra Zooplus.

Jeg fik også pakke i Mandags, og Onsdag nat fik jeg endnu flere gode ideer og fik sendt endnu en bestilling afsted…:tihi::doh:

Men NU skal jeg også til at geare lidt ned!:surrender1:

[QUOTE=Helene;654774]Jeg fik også pakke i Mandags, og Onsdag nat fik jeg endnu flere gode ideer og fik sendt endnu en bestilling afsted…:tihi::doh:

Men NU skal jeg også til at geare lidt ned!:surrender1:[/QUOTE]

ja det må jeg også hellere. Har tre poser af 10 kg stående i mit skur lige nu :slight_smile: Det må være nok til en voksen kat og en bette killing. Samtidig har jeg selvfølgelig også samtlige foderprøver, så der går lang tid før jeg skal tænke på mad til mine katte igen.