Zooplus + levering

Ville lige høre om nogen af jer har erfaring (det har i sikkert :wink: hehe) med hvordan GLS (som jeg har hørt leverer for zooplus) leverer? Altså om de kommer op med det hvis man bor i lejlighed på f.eks. 2. sal ?? :kryds: eller bare smider det af ved kantstenen?

Og hvornår på dagen plejer de at komme? Sådan ca. bare :slight_smile:

På forhånd takker :klap:

[quote=Kandborg;523271]Ville lige høre om nogen af jer har erfaring (det har i sikkert :wink: hehe) med hvordan GLS (som jeg har hørt leverer for zooplus) leverer? Altså om de kommer op med det hvis man bor i lejlighed på f.eks. 2. sal ?? :kryds: eller bare smider det af ved kantstenen?

Og hvornår på dagen plejer de at komme? Sådan ca. bare :slight_smile:

På forhånd takker :klap:[/quote]

De kommer op til os på 1. sal her i Odense. :slight_smile: Og tidspunktet kan være meget forskelliget. Har prøvet alt mellem 9.00 og 16.30

Tidspunktet er umuligt at spå om - det kommer jo an på dagens mængde af pakker samt rute.

Okay, og hvis nu ikke man er hjemme så ligger de bare en seddel ikke? (det mener jeg at have prøvet før med noget andet)
Og det vil jo være bedst om de gad bære op :høhø:, især hvis jeg bestiller grus - shit det er tungt!!! :yikes:

Jo, jeg har læst herinde at de lægger en seddel og så kontakter man dem ang leveringen.

Jeg har selv lige været inde og bestille en ordenlig røvfuld for første gang, så jeg er vildt spændt!!!

Uhh Helene… Du er mere end velkommen (og meget sød) hvis du gider skrive hvordan det går med levering :wink:
For jeg har da fundet et par sager eller … 10? Hehe, men mest fordi så vil jeg slå flere fluer med et smæk og købe det meste til min misser derinde - transportkasse, kradsedims, toilet osv :stuck_out_tongue: det er jo dejligt billigt!!

det er egentligt så dejligt nemt :slight_smile:

Man laver sin ordre… når de sender den, så får man et t&t nummer af dem, så kan man følge sin ordre.
kan man så se at man ikek er hjemme når de vil komme med den, så kan man jo vælge at sætte en seddel på døren om, at de kan stille varerne foran døren (hvis man f.eks. bor i lukket opgang e.l. hvor det er muligt at stille sikkert:))

ellers får man en seddel i postkassen fra dem, hvor man skal kontakte dem ang. nyt leveringstidspunkt - eller man kan aftale at man kører til depotet og afhenter selv der :slight_smile:

eller også sørger man for at være hjemme den dag man kan se de kommer med pakken/pakkerne :slight_smile:

min søde gls mand, var så sød at give mig en “ervhervsløsning” :ups: jeg får nærmest hver måned, og han var vist også træt af mine sedler :tihi:
Så jeg fik lavet en “stregkode” til at sætte på døren, og så scanner han den og sætter pakkerne - så er det slut med at skulle være hjemme, eller sætte sedler op - nemt og bekvemt! pakkerne står lige uden for min dør i en aflåst opgang. Dejligt! :slight_smile:

Sådan en stegkode har vi også fået - det er så dejlig let at de bare kan stille varerne :slight_smile:
Vi har et lukket vindfang/sluse foran hoveddøren som er meget velegnet til at stille pakker i.

Vi har både fået fra Royal Canin og Zooplus i denne uge :slight_smile:

[quote=Kandborg;523436]Uhh Helene… Du er mere end velkommen (og meget sød) hvis du gider skrive hvordan det går med levering :wink:
For jeg har da fundet et par sager eller … 10? Hehe, men mest fordi så vil jeg slå flere fluer med et smæk og købe det meste til min misser derinde - transportkasse, kradsedims, toilet osv :stuck_out_tongue: det er jo dejligt billigt!![/quote]Jeps, jeg skal nok fortælle dig hvordan det hele går. Nu har jeg så bestilt, og har dermed fået en odrebekraftelse…:slight_smile:

Og fik en velkomst rabat på £ 7…som blev fratrukket regningen.

Jeg fik leveret op på 3. sal en enkelt gang inden vi flyttede :slight_smile:

Jeg bor på 2. sal og har altid fået båret det op. :slight_smile: Det gør buddet helt af sig selv.

Jamen så vil jeg håbe GLS-manden her i Vejle også gider bære op :kryds: Jeg tænker mest det der med hvis det er en tuuuuuung pakke… Om de kan finde på at bede en komme ned og hente den? Men tvivler

Så vil jeg helt klart prøve det, og man kan se hvilken dag de forventer at levere i det der t&t ??
Jeg bor desværre ikke i aflåst opgang, men øverst oppe og så vidt jeg ved er det kun mig og naboen som kommer så langt op - hun har forresten vist også kat! Så hende må jeg have fat i :høhø: - så det kunne godt være han bare kunne stille det… måske?

Uhh rabat kan vi godt lide!!! :thumbup:

man kan jo følge pakken via t&t - ved man hvilket depot man hører til, så kan man “regne det ud”, for når ens lokale depot har den, har man den selv dagen efter.
Eller også når der så står “på vej til levering” på t&t siden - så kommer pakken samme dag:)

[quote=PiaB;523690]man kan jo følge pakken via t&t - ved man hvilket depot man hører til, så kan man “regne det ud”, for når ens lokale depot har den, har man den selv dagen efter.
Eller også når der så står “på vej til levering” på t&t siden - så kommer pakken samme dag:)[/quote]
Ahhhh smart!! Det er bare ved at være noget tid siden jeg har bestilt ting fra udlandet, så jeg var lidt i tvivl…
Mange tak Pia! :slight_smile:

Det er jeg aldrig blevet bedt om, og jeg har fået tuuuuuunge pakker. :slight_smile:

MIne GLS folk brokker sig over vægten - men de bærer altid pænt op :slight_smile:

Jeg vil også have en erhvervsløsning!!! hvordan får dem den - spørger man bare ?

[quote=Battlestar;523718]MIne GLS folk brokker sig over vægten - men de bærer altid pænt op :slight_smile:

Jeg vil også have en erhvervsløsning!!! hvordan får dem den - spørger man bare ?[/quote]
Ja spørg dem! spørg om ikke du kan få sådan en stregkode på døren - hvis man får leveret ofte, så sparer det også dem for en masse tid :slight_smile:
min gls mand tilbød det selv, fordi han synes det var fjollet at jeg fik gls-pakker en gang i måneden og hver gang skulle han samle sedler sammen.

men nogle vil ikke fordi man er privat - gls henvender sig jo primært til erhvervsfolk, men er man bare lidt gode venner med sin gls-mand, så burde det ikke være et problem, da det jo også sparer ham tid :slight_smile:

min gls mand piver aldrig over vægten - jeg har så også kun 7 trin op og han har sådan en smaaaaaart trappe-sækkevogn med 3 hjul på hver side og motor på :klapper: så han synes kun det er sjovt at levere til lejligheder, for så kan han bruge sit nye “legetøj” (det kalder han det selv:klapper:)

[quote=Battlestar;523718]
Jeg vil også have en erhvervsløsning!!! hvordan får dem den - spørger man bare ?[/quote]

Jeg spurgte bare GLS-manden, da han kom med pakker.
Næste gang han kom forbi med pakker havde han papirer med til underskrift til fuldmagts-aftalen og så kom der en stregkode seddel et par dage efter med posten :slight_smile: