Zooplus... manglende mail-modtagelse?

Hej :slight_smile:

Jeg er desværre ved at blive godt og gammeldags RASENDE på Zooplus :frowning:

Jeg modtog en ordre fra dem den 12. og 13/8. 5 kasser ialt. De 4 kasser ankom 12/8, men den 5. kasse først dagen efter og hvilket syn… Den var gået i stykker og fuldstændigt sammentapet i den ene ende - og da GLS manden skal bære den fra bilen og hen til døren ryger den anden ende og det hele vælter ud.

Da jeg så gør varerne op, finder jeg ud af, at der mangler 2 hånddamprensere, som skulle have været i kassen :S

Jeg skrev jo så selvfølgelig straks til zooplus at varerne manglede. De skrev så tilbage, at ifølge deres billeder lige før afsendelse, så var varerne i kassen ved afsendelse, så jeg skulle skrive retur og uddybe beskadigelsen på kassen.
Dette gjorde jeg med fotos. Og så kommer problemet. For jeg har sendt emails med fotos både 20/8 og den 26/8 og de bliver bare ved med at sige, at de ikke har modtaget email’ene. Og jeg har vel at mærke ikke modtaget fejlmeddelse om, at mailen ikke har kunnet leveres.

Så nu har jeg så for 3. gang sendt mail med fotos og håber virkelig, at de modtager den denne gang… Og har så samtidigt sendt dem en besked inde på kontaktformularen på hjemmesiden, om at jeg sendt mailen og at de bedes tjekke at de også får den. Men jeg er simpelthen bare ved at være så træt af dette forløb :thumbdown::mad::thumbdown:

Er der andre som har oplevet, at zooplus ikke modtager mails med vedhæftede filer :032:
Det skal tilføjes, at jeg har nedjusteret billeder til at de fylder ganske lidt. Min mail-adresse er en gmail-adresse, hvilket jeg aldrig har haft problemer med tidligere.

Nej, jeg har aldrig oplevet noget lignende, men hvis det skulle være pga, at de ikke kan modtage mails med vedhæftede filer, så kan du prøve at uploade filerne (til din hjemmeside eller andet sted), hvor du så kan linke til dem i mailen.