Zooplus opdrætter ordning

Til jer som er tilmeldt opdrætter ordningen på Zooplus.

Hvor længe er der gået, fra I sendte stamnavnsbeviset, til I var oprettet?
Jeg fik en mail hurtigt efter, at jeg havde tilmeldt mig, om at jeg skulle huske, at sende beviset. Det lovede godt. Nu er der ikke sket noget endnu.

Ærligt… Så sendte jeg den først fredag. Så der er jo ikke gået lang tid. Men har bare den bestilling liggende, som jeg gerne skulle have bestilt, inden nogle af tilbudene bliver ændret. :ups:

Ved I forøvrigt, om man får rabat på hundeartikler også? Det kunne jeg næsten ikke forestille mig. MEn vil lige sikre mig…

Jeg kan ikke huske, hvor lang tid der gik, før jeg var oprettet, men mener ikke, det var længe. Sendte du pr. fax eller brev?

Mht. rabatten så trækkes den skam på alt, hvad du køber :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;662749]Jeg kan ikke huske, hvor lang tid der gik, før jeg var oprettet, men mener ikke, det var længe. Sendte du pr. fax eller brev?

Mht. rabatten så trækkes den skam på alt, hvad du køber :)[/QUOTE]

Jamen, jeg er godtnok ikke god til fremmedsprog. Men jeg synes der stod i mailen, at jeg kunne vedhæfte den i en returmail. Så det har jeg gjort. Er det forkert forstået? :?

Og tak for svar! :slight_smile:

You can also send all documents attached to your replyingemail.

Har du prøvet at logge ind og se om du er oprettet?

[QUOTE=DK Jannam;662757]Jamen, jeg er godtnok ikke god til fremmedsprog. Men jeg synes der stod i mailen, at jeg kunne vedhæfte den i en returmail. Så det har jeg gjort. Er det forkert forstået? :?

Og tak for svar! :slight_smile:

You can also send all documents attached to your replyingemail.[/QUOTE]

Ja, det ser ud til at være rigtigt forstået - så er systemet blevet mere moderne end da jeg sendte ind :slight_smile: Dengang var det enten fax eller brev, fordi mailen var en af dem, der ikke kunne besvares.

Ja, har prøvet det en del gange. Nu ved jeg jo ikke, hvordan det fungere. Men når jeg er logget ind, går jeg ind i min fyldte indkøbskurv, og burde opdrætterrabatten så ikke automatisk fremgå?
Feltet med rabatkoden er i hvert fald tom.

[QUOTE=DK Jannam;662762]Ja, har prøvet det en del gange. Nu ved jeg jo ikke, hvordan det fungere. Men når jeg er logget ind, går jeg ind i min fyldte indkøbskurv, og burde opdrætterrabatten så ikke automatisk fremgå?
Feltet med rabatkoden er i hvert fald tom.[/QUOTE]

Mener ikke der står noget i kodefeltet - men prøv at se på den der “min side” - der skulle det gerne fremgå.

[QUOTE=DK Jannam;662762]Ja, har prøvet det en del gange. Nu ved jeg jo ikke, hvordan det fungere. Men når jeg er logget ind, går jeg ind i min fyldte indkøbskurv, og burde opdrætterrabatten så ikke automatisk fremgå?
Feltet med rabatkoden er i hvert fald tom.[/QUOTE]

Rabatkoden skal du ikke bruge til opdætterrabatten. Jeg mener, den først kommer frem når du trykker videre til betaling ?? så skriver du Dänemark som land og så der - pludselig - Züchter 10% …og så er den fratrukket…

Der står ikke noget i kodefeltet - det kommer op som et særskilt felt lige over totalen.

Hmm… Så er jeg i hvert fald ikke oprettet endnu! Øv øv… Misserne vil gerne have deres fontæne! :stuck_out_tongue:

Men tusinde tak for svar alle. Må forsøge, at væbne mig med tålmodighed.

Skriv til deres kundeservice og hør, hvor lang tid der går :slight_smile: Hvis du har lavet noget forkert, sidder du jo og venter på noget, der ikke kommer.

Iiiihh!!
Nu har jeg fået en mail om, at det er gået igennem. Rabatten kommer også på den britiske side, men ikke den tyske…

Iiiiihh… Frustrerende… :argh: Har en bestilling liggende på 623 euro. Den rabat er da værd at tage med…

Men jeg har forstået det sådan, på tidligere tråde herinde, at opdrætter ordningen, kun skal registreres ét sted. og så virker den på alle. Er det forkert forstået?

Nej, det burde være rigtig forstået. Jeg søgte i sin tid på den tyske side og så den efterfølgende på den engelske også, så den vej rundt fungerer det fint :slight_smile: Måske skal den tyske “sove på det” :wink:

Haha… Nu blev bestillingen endelig sendt afsted. Ved ikke lige hvad der gik galt. Vil bare så gerne, hvis jeg kan få den inden weekenden. Glæder mig så meget til, at få min fontæne!! :smiley:

Så tumpet som jeg er, da jeg ikke kan læse tysk. Fandt jeg ud af, at jeg får tilsendt en regning, istedet for, at betale over nettet.

Den regning bliver sendt til Århus, men jeg er ligesom i Holstebro i 2 uger endnu. Så nu har jeg skrevet en lang mail, om det var muligt, at betale over nettet alligevel! :slight_smile:

Tusinde tak for svarerne alle sammen! Det er ikke sådan, når man er en tosse til de der putere! :stuck_out_tongue: