Zooplus på tysk - hvad skriver de?

Jeg har kun bestilt to gange ved Zooplus indtil videre (har dog en ordre i kurven der bare lige venter på at det bli’r lidt mere “Den 1.” så der rent faktisk er penge uden at Dankortet smelter :wink: Men begge gange har det været pakket i gode solide kasser med masser af kæmpe-bobleplastic. Så jeg kan ikke klage over deres indpakning. nu har jeg så kun bestilt fra den tyske (denne gang prøvede jeg, efter et tip, at lave samme bestilling på den irske og den tyske var altså et par euro billigere - begge sider opgjorde selvfølgelig priserne i Euro så det var nemt at sammenligne.

Men altså indpakningen har jeg ikke haft grund til at klage over :slight_smile:

[QUOTE=Tine M;648157]Tænk mine dåser er også altid bulet og der er også altid hul i mine godbids-med-i-prisen-poser :gruble:

Jeg fik forresten også forvildet mig lidt rundt da jeg bestilte forleden dag :besvimer:…var godt klar over, at var igang med bestillingen, men så fortrød jeg radiator-hængekøjen (fordi det var blevet lidt rigeligt dyrt det hele :yikes:)…og da jeg så ville fjerne den, skete der et eller andet, og vupti, så var alt bestilt. :what:

Hehe… men skidt - så har han bare at bruge den! :venter:[/QUOTE]Jaaa, hvem ved, måske bliver hængekøjen det bedste køb af dem alle!!:tihi:

De kommer fra samme lager, uanset hvor bestillingen kommer fra, så indpakningen bør være det samme :slight_smile:

Jeg er som regel heldig - og vi har godt nok bestilt en del i tidens løb.
Der hvor det går galt er med tunge ting, der kan rasle rundt. Dåser. Men jeg har kun yderst sjældent oplevet at der var hul, kun buler, og det betyder jo ikke noget. Jeg tror både et er emballeringen, men også GLS, der ikke er så særlig forsigtige; men jeg har da købt sarte ting som porcelænsfontænerne i tidens løb - uden problemer. Sidst var lågene røget af en masse af godbidderne. Det var nu hverken Zooplus eller GLS’ skyld. De kunne stort set ikke lukkes - og Zooplus trak prisen fra min regning uden vrøvl, selv om kattene gladeligt æder det (tørret and og kylling.) He - jeg havde købt fra .de, og skrev min tilbagemelding til dem, men på engelsk. Jeg fik svar fra .co.uk Det viser lidt at det hele er samme kontor :wink:

Selv mit kattesand kommer med bubblewrap imellem så jeg klager ikke. Jeg har ikke oplevet at leveringer har været ødelagte, til gengæld har jeg oplevet at få mine ‘‘gaver’’ i tre extra forsendelser, altså når RC produktet bliver promoveret med en eller anden gratis gave, så er den en enkelt gang kommet i tre omgange.