Zooplus - porto -told mm

Nu har i alle sammen efterhånden overbevist mig om at jeg skal prøve at handle hos zooplus, og deres ret gode priser sætter jo lige som prikken over i’et. Men.

Hvad med porto, hvad koster det at få sendt det til DK (synes ikke lige jeg kunne se det derinde)??

Og. Hvad med told, eller er der ikke told på den slags??

  • jeg købte engang noget tøj fra USA, og det kostede en formue i told, så jeg har lært lektien:blegne:

Og hvor lang tid går der CA fra man har bestilt, til man får sine varer?

Jeg skal først bestille her til Januar.

Der er ikke told på varer, der sendes fra et EU-land :slight_smile:

Fragten (ikke porto) er afhængig af, hvilken side, du bruger. Den tyske tager €6,90 og den engelske (.co.uk) £9,90 og den internationale (.com) €3,90.

Udbuddet af varer varierer så også - med den internationale som den med færrest varer :slight_smile:

Portoen er fast på €9,90, mener jeg, det er.
Indenfor EU er der ingen told.
Leveringstiden svinger, synes jeg.

Hold da op, det er jo billigere end at bestille i Danmark!! Ej hvor genialt!!!

Jep - Jeg går bare og venter på at ‘USA’ skal tage sig sammen og åbne Walmart i EU, så jeg kan bestille en iPhone4 til 833 kr. :høhø:

Og både .co.uk, .com, .de sender alle sammen fra tyskland - så ingen told på nogen af dem :slight_smile: Hellere ikke .com :thumbup:

Jeg sad lige og ‘prøvebestilte’ og jeg kan få 100 dåser vådfoder, 10 kg Royal canin, en masse legetøj mm for 1035 kr…kæft det er billigt. Jeg giver 1000 kr alene for vådfoderet i DK (på tilbud!).

Da jeg læste artiklen stod der da at tilbudet var slut? :?

Pas på… du bliver afhængig :rock:

[quote=Hellsus;517816]Pas på… du bliver afhængig :rock:[/quote]Det er jeg overbevist om at du har ret i!!! Synes allerede jeg er hooked selvom jeg ikke engang har bestilt noget endnu:surrender1:

Og man ved, man er afhængig, når man efter modtagelse af pakken med varer, liiiige skal ind og se om der er noget spændende som skal i kurven til næste gang… :lol: (Længe leve cookies på computeren…:thumbup:)

Hihih ja… min kurv er også godt fyldt op - til hvis jeg nu lige får nogle penge :lol::lol:

Husk at tjekke [ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=12267”]Gode tilbud til kattene-tråden[/ame] - der kan du være heldig at finde rabatkoder til zooplus :slight_smile:

Ja, den tråd har jeg set…virker som en god ide med de tilbud!!