Zooplus, smadret pakke

Jeg modtog i dag min (kattenes) nye drikkefontæne Lucky Kitty, men den keramiske skål var brækket midt over og jeg skar mig tilmed på de skarpe kanter. ØV! :mad:

Den er bestilt fra Zooplus, og jeg kan fornemme at de fleste har held med at returnere og få nyt derfra, når den slags sker.

Men jeg fatter ikke en brik tysk og kan ikke læse mig frem til, hvad jeg skal gøre. Den er bestilt fra Zooplus.de

Kan jeg bare skrive en mail (på engelsk!) og bede dem om at sende mig en ny? (Og venligst være mere forsigtig - det er porcelæn!)

tag billeder af pakken og send dem en mail på engelsk :slight_smile: de er rigtig søde

så sender de instrukser retur

[quote=Battlestar;385032]tag billeder af pakken og send dem en mail på engelsk :slight_smile: de er rigtig søde

så sender de instrukser retur[/quote]

Super idé med billeder! Jeg tager fluks et par stykker.

Ved du hvilken mailadresse jeg skal sende til?

Du logger bare ind på Zooplus’ side og sender en besked via systemet derinde.
Du kan sagtens tage UK-siden, hvis du bedre kan finde rundt på den. Under myZooplus finder du Contact Form, hvor du kan skrive til dem på engelsk og vedhæfter et billede af fontænen. Højst sandsynligt sender de dig bare en ny, og du får besked på at smide den defekte ud.

Så har jeg fået svar fra dem og jeg skal ikke returnere den ødelagte fontæne. De har allerede sendt en ny ordre afsted.

Super service må jeg sige! :ok:

Fantastisk service må man sige!

Fnys, jeg sendte i forgårs billeder af to poser Feline porta 21 sensibel - de var gået op i bundsvejsningen - kassen var ramponeret (den havde jeg desværre smidt ud på arbejdet hvor jeg får leveret).

Den ene pose manglede ca. halvdelen - den anden ca. 1/3 del.

Jeg fik 3 kasser i dag. Den med grus er altid lidt kvast, men alt kom som sædvanlig fint frem :smiley:
Og nu har jeg da 13 kg. foder + vådt på lager til de små plejemisser :slight_smile:

Æv Lis, det var da træls. Mon ikke du hører fra dem snart? Jeg var i hvert fald overrasket over at det gik så hurtigt… Ellers skriv til dem igen.

Den kasse jeg har modtaget ser ikke ud til at være slået, så måske fontænen allerede har været ødelagt ved afsendelse…? Jeg håber den næste når frem i intakt tilstand… Ellers gemmer jeg altså lige den jeg fik i dag, da overskålen ikke var ødelagt, så får jeg bare en intakt underskål, har jeg et sæt :høhø:

[quote=Lis Dahlstrøm;385262]Fnys, jeg sendte i forgårs billeder af to poser Feline porta 21 sensibel - de var gået op i bundsvejsningen - kassen var ramponeret (den havde jeg desværre smidt ud på arbejdet hvor jeg får leveret).

Den ene pose manglede ca. halvdelen - den anden ca. 1/3 del.[/quote]

Nøjagtigt det samme med mine poser som jeg modtog idag, samt kæmpe bulede feline porta dåser, æææh spiller de fodbold med skidtet oder was:?:?:?:?

Dåserne er jo nærmest altid bulede. Ikke noget at sige til, når de ligger og skramler rundt.
Jeg har en Lucky Kitty, der kom fint frem, så det går nok bedre næste gang! :slight_smile:

Jeg har modtaget 2 kasser med Bozita vådfoder i dag, og papkasserne ser fine ud. Jeg har ikke lige gidet slæbe dem ind og pakke dem op, men indholdet er sikkert også fint.

Det lyder godt nok, som om vi bestiller meget på zooplus!

[quote=Jane;385321]Jeg har modtaget 2 kasser med Bozita vådfoder i dag, og papkasserne ser fine ud. Jeg har ikke lige gidet slæbe dem ind og pakke dem op, men indholdet er sikkert også fint.

Det lyder godt nok, som om vi bestiller meget på zooplus![/quote]

aaaj ku vi da ik finde på-LOL-LOL-LOL

Jeg bliver mere og mere glad for min lille charmerende GLS mand, som kører her på sydsjælland. Jeg har modtaget min pakke i dag - 32 kilo vådmad, og ikke en eneste af dåserne har så meget som en lille bitte bule - Og denne gang var det lyn levering, jeg bestilte varene tirsdag eftermiddag, og i dag klokken 8.30 stod pakken udenfor døren :slight_smile:

Var dine poser også Feline porta 21 sensibel - jeg mener der skal sa et eller andet meget voldsomt til posen går op i svejsningen!

Hvis det er - så klag over det!

Sådan så det ud, fint billede af en af misserne der er sur over der ikke serveres:-)

[quote=Lis Dahlstrøm;385372]Var dine poser også Feline porta 21 sensibel - jeg mener der skal sa et eller andet meget voldsomt til posen går op i svejsningen!

Hvis det er - så klag over det!

Sådan så det ud, fint billede af en af misserne der er sur over der ikke serveres:-)[/quote]

jep nøjagtigt samme syn:):slight_smile:

Har du klaget?

Der var faldet meget foder ud af mine - og foderet holder sig altså bedst i en lukket pose - jeg åbner ikke to ad gangen i samme fabrikat:-)

Jeg bestilte faktisk 4 - det var kun de 2 - og i samme kasse

Det er da irriterende :thumbdown:
Jeg fik for nylig 48*400 g dåser og de 6 af dem var samlet i en 6-pack. Jeg forstår ikke, hvorfor de ikke gør det ved alle og derved undgår buler.

[quote=Lis Dahlstrøm;385396]Har du klaget?

Der var faldet meget foder ud af mine - og foderet holder sig altså bedst i en lukket pose - jeg åbner ikke to ad gangen i samme fabrikat:-)

Jeg bestilte faktisk 4 - det var kun de 2 - og i samme kasse[/quote]

Ja har lige sendt en formular fra deres hjemmeside ind, sammen med fotos af poserne og de bulede dåser, så nu jeg spændt på hvad de siger, ser ud som om der er blevet spillet fodbold med dem:):):):slight_smile: og samme procedure her med at åbne en sæk ad gangen:)

så fik jeg svar fra zooplus:):slight_smile:

Dear Frau Olsen,

Thank you very much for your email.

Please accept our sincerest apologies for damaged shipment and inconvenience caused.

We would like to offer you 10 GBP refund or voucher for your next purchase with Zooplus.

We look forward to your reply.

With kindest regards,

Your Service-Team