Zooplus spørgsmål

Jeg har lige et problem, leder efter et sted hvor jeg kan se hvornår mine vare ankommer? 3 dage ca. Dvs de burde komme mandag, er baer så ærgelig ikke at være hjemme hvis de kommer idag:S
har sådan en kode, men kan ikke finde et sted at bruge den :S

kan du ikke skrive til GLS og give dem en fuldmagt til at stille tingene så du ikke behøver være hjemme ?

jo det kan jeg også prøve :slight_smile:

her er det jeg plejer at maile til dem

Til rette vedkommende

Der gives hermed fuldmagt til at stille pakken ved vores private hoveddør såfremt vi ikke er hjemme

Vedr.

pakke nr. xxxxxxxxxxxx

– stil venligst pakken ved xxxxxx hvis der ikke er nogen hjemme

Ring venligst på alle steder – der er aftale naboerne i mellem i hele opgangen om at lukke op hvis der levering og man ikke er hjemme

MVH
XXXX XXXXXX

og hvis man modtager pakker fra zooplus lige så ofte som mig (dvs. hver til hver anden måned) - så spørg lige jeres gls mand, om en permanent fuldmagt! :ok:
Jeg skulle underskrive nogle papirer, og beskrive hvor pakken/pakkerne skulle stilles… 5 hverdage senere fik jeg sådan et fiiiiint klistermærke til at sidde på min dør med en stregkode på. Så scanner de den (fungerer som min underskrift) og stiller pakkerne :slight_smile: her kommer de altid ved 11-13 tiden og der er jeg bare aldrig hjemme… så det er en perfekt løsning for mig :slight_smile: jeg behøver aldrig bekymre mig, om gls-manden går forgæves :slight_smile:

Man kan også bare sætte en seddel på døren - det fungerer lige så godt :slight_smile:

Nogle gange :venter: herhjemme blev de bevist overset, når det ikke lige var ham den faste der kørte ruten :uha: :venter:

Da jeg for nylig opdagede, at jeg ved en fejl havde min privatadresse som leveringsadresse, ringede jeg til GLS og fik at vide, at det var den eneste accepterede måde at gøre det på - og det fungerede fint her :slight_smile:

Sjovt, vi har ikke været hjemme når de har leveret her, og vi har heller ikke sat seddel op på døren med hvor kasserne skulle stilles, eller snakket med gls. De er blot blevet stillet ved siden af vores dør…

Hvis du har pakkenummeret, kan du indsætte det i søgefeltet på denne side:

http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DK01/DA/1.htm

Så kan du se, hvor pakken befinder sig henne i verden. Du kan ikke se, hvornår den når frem, men du kan i hvert fald se, om den er nået til en central i Danmark.

tak :smiley: alle sammen for jeres fif, sætter en seddel i vinduet og håber det på det bedste :slight_smile:

Du skal sørge for at sedlen sidder så de kan tage den med, det er jo deres kvittering og dermed bevis for at du har givet tilladelse til at stille pakken.

Med mindre du bor i en aflåst opgang, så skal du ha’ en aftale med en bestemt navngivet nabo om at lukke op. Der hjælper en fuldmagt ikke. De må ikke ringe på hos tilfældige for at komme ind i opgangen, det er at stemme dørklokker, og det må de ikke. Ifølge kundeservice hos GLS…

jeg hat fået sådan et fint gls klistermærke som sidder på min postkasse. Da jeg udfyldte den skrev jeg hvor de måtte stille tingene og det har de gjort. Jeg har dog intryk af at de først ringer på hos de andre der bor her for en del gange har tingene stået inde i opgangen.

Hos os, stiller de altså også bare kasserne på vores dørmåtte… Sidste gang var jeg faktisk ved at blive muggen over det, fordi de havde sat pakkerne ved siden af måtten - lige under et sted hvor tagrenden var utæt…:tihi:

Jeg bor ikke i en opgang. :slight_smile: Men hænger en seddel på døren, . Glæder mig vildt til at få det hjem :smiley: (ved ikke om kattene på nogen måde glæder sig… haha, men jeg er ved at gå ud af mine bukser af spænding:D )

Kan altså ikke finde min pakke :S Fik et pakke nummer herigår morges. Men kan stadig ikke finde siden (når jeg søger på nummeret) hverken på tysk eller dansk gls side. :frowning:

det respekterer de ikke - jeg får mine pakker hver gang :slight_smile:

Tjah - det kommer sikkert an på, hvem man taler med, så… :gruble:
Hvad så, sætter du så sedlen på opgangsdøren, eller hvad? For her kommer de ikke ind, dvs, de ringer ikke på hos andre, hvis man ikke er hjemme. Og jeg skal endda være hurtig ved døren - de venter ofte ikke! :tromme: Besked om, at de har været her kommer med postdanmark.

Har du brugt det link der er i tråden?