Zooplus spørgsmål

Tja, der er forskel på hvad forskellige chauffører accepterer - og helt sikkert forskel på, hvad de kan lokkes til, i forhold til hvad kundeservice kan melde officielt ud.
Typisk vil chaufførerne jo gerne af med pakkerne, for ellers skal de bare afsted med dem igen. Især ZooPlus-kasser tror jeg altså ikke er lykken :ups:

Jeg fik en pakke i formiddags. Lå og sov. Hørte dørtelefonen 2. gang, tror jeg. Fræsede ud med morgenkåbe på og fik min pakke. Det har jeg altid god held med :wehu: Og da vi boede i Nærum var det også altid super service.

Blunky: Nogle gange kan der godt gå et par dage, før pakken rent faktisk kommer afsted fra lageret. Jeg ved ikke lige hvorfor, men har observeret det. Altså, andre gange er den jo fremme før man dårligt har trykket ‘Bestil’ :slight_smile: Men du burde i det mindste kun se, at pakkenummeret er registreret i systemet.

[quote=pivnu;496278]Især ZooPlus-kasser tror jeg altså ikke er lykken :ups:
[/quote]
Hvad bygger du da det på?? :uha: :confused:
:høhø: :høhø:

Næh, det er sikkert rigtigt at der er forskel på chauffører. Her kommer ofte den samme, men langt fra altid, så det er ikke til at vide hvilken holdning lige den, der kommer, har. :øhmm:
Problemet er, at jeg ikke rigtig kan sætte en seddel på gadedøren hvor der står at der er enighed om at man bare kan ringe på. Det er nemlig løgn, og alle de andre beboere ville jo se det.
En seddel på vores dør hjælper ikke meget, hvis han ikke ringer på hos andre end os for at komme ind i opgangen - så kommer han jo aldrig frem til at se sedlen.
Kundeservice siger som sagt at det ikke er tilladt at ringe på hos andre - og det skal nok være rigtigt, tror jeg.
Så… jeg prøver at være hjemme, og det lykkes som regel også, hvis jeg ved hvornår de kommer. Men det kan jo smutte.

[quote=Ann R;496089]Tjah - det kommer sikkert an på, hvem man taler med, så… :gruble:
Hvad så, sætter du så sedlen på opgangsdøren, eller hvad? For her kommer de ikke ind, dvs, de ringer ikke på hos andre, hvis man ikke er hjemme. Og jeg skal endda være hurtig ved døren - de venter ofte ikke! :tromme: Besked om, at de har været her kommer med postdanmark.[/quote]

jeg har skrevet i min fuldmagt at de skal ringe på i opgangen da vi har en indbyrdes aftale om hjælpe hinanden med pakker… det er så kun delvist rigtigt da vi kun har aftale med naboen og nogle på 3 sal - men det virker alligevel :slight_smile:

For et par år siden GSL kom bad jeg dem bare om at sætte kasserne på terrassen hvis jeg ikke var hjemme. Det var helt ok, det har de gjort lige siden og jeg har hverken skrevet under eller klistermærke e.l.