Zooplus Tyskland

Forstår dig godt for Extreme Classic er vi heller ikke vilde med. Det er Ever Clean, vi er endt på :slight_smile:

Fortæl endeligt, når du har prøvet! :smiley:

1 Synes om

Bitiba er en del af Zooplus. Samme øverste bestyrelse der står for Bitiba som Zooplus. Blot har Bitiba kun en del af vareudvalget fra Zooplus.

4 Synes om

Det fik jeg lidt en mistanke om i går, da jeg kiggede på deres udvalg - det var forbavsende, hvor mange vådfodermærker, de havde som jeg aldrig har set på andre sider end Zooplus :slight_smile:

1 Synes om

ever clean kommer jeg så aldrig til at betale så mange kroner for :confused: for så imponeret blev jeg heller ikke af det, da jeg kørte med det.

Det er heldigt der er så mange typer grus, så vi alle kan få det, vi gerne vil have :ups:

Gad bare godt, at jeg kunne finde et alternativ til zooplus, som leverandør af det. (Uden at jeg skal afsætte flere tusind kroner i budgettet og tage en hel palle ind hver gang … )

Fik lige kigget på det - til de priser, så er det vist en afprøvning værd :smiley:
Især den med aktivt kul lyder tiltrækkende :slight_smile:

Vi køber KUN på virkeligt godt tilbud :slight_smile: Synes et eller andet sted heller ikke, at det er prisen værd, men det er det eneste, der støver lidt nok til jeg stadig kan trække vejret, når bakkerne lige er ordnet :confused:

2 Synes om

Men det er der da en meget nemmere løsning på: Få Rune til at ordne bakkerne :rock:

Det er det allerede :wink:

1 Synes om

Ja, og kan være fx Pernille var med på at dele en kvartpalle :slight_smile:
Kan godt forstå det med at du gerne ville en løsning, hvor det ikke var nødvendigt. Samme her!

Du kunne bare have blevet i Aalborg NÅ! Så ville det give mening at købe stort ind og dele :sunglasses:

1 Synes om

Men Aalborg er kedelig - nå! :stuck_out_tongue: