Zooplus UK - uden porto

Har I også opdaget, at når man tilføjer den gratis gave (en pakke Thrives med koden STAY-FIT), så får man også portoen gratis? :thumbup:

I går troede jeg, at det var en teknisk fejl, men de skriver faktisk i bunden:
“With this order, you save a total of £9.90”

Så bare kom i gang med at bestille - gaven gælder kun til og med d. 24. november :wink:

[quote=pivnu;296267]Har I også opdaget, at når man tilføjer den gratis gave (en pakke Thrives med koden STAY-FIT), så får man også portoen gratis? :thumbup:

I går troede jeg, at det var en teknisk fejl, men de skriver faktisk i bunden:
“With this order, you save a total of £9.90”

Så bare kom i gang med at bestille - gaven gælder kun til og med d. 24. november ;)[/quote]

Det oplevede jeg også, men så ikke teksten om det. Krydsede bare fingre og tænkte at går den, så går den :tihi:

Det var også min første tanke - for det ligner vitterligt en fejl.

:S …bestilte noget i onsdags, men glemte øjensynligt at læse det med
småt. Så ka’ jeg lære det, ka’ jeg :rock:

Jamen, jeg kan heller ikke læse nogen steder, at den her STAY-FIT også skulle give gratis porto.
Men jeg siger da bare ja tak, for så havde jeg råd til at tage 12 dåser mere hjem indenfor det beløb, som jeg havde tænkt mig at handle for.

  • Lene, som spændt venter på 60 dåser missenams :slight_smile:

Takker for tråden… Så har jeg også lige bestilt porto frit:thumbup:

Så nu får vi vores kradse tønde hjem en af de nærmeste dage og mere kattegrus…(vi er kommet til at prøve World’s Best Cat Litter Extra Strength,det er så godt at vi vil bruge det fremover.)

Kh
Anja

Jamen så blev der da lige bestilt en sæk - forhåbentlig ikke allergifremkaldende - James Wellbeloved foder til Gizmo og de andre rødder…og så kom der et enkelt stykke legetøj i kurven, da siden fortalte mig at jeg først kunne bruge STAY-FIT koden ved køb over 39 pund - og foderet kostede 38.99 :tihi:

Håber min bankrådgiver kan acceptere et underskud på min konto på 165 kroner i en heeeel uge :kryds:

Tak for tippet for øvrigt. Havde godt set mailen, men også bare slettet den igen, da det ikke lige umiddelbart havde interesse…ups :ups:

Super… jeg mangler egentlig kun en børste/kam til ungerne.
Men ved godt, at jeg lige skal op og bestille for lidt mere for at få den gratis gave - og porto. Men så kan man jo bare tage lidt grus oven i. Det kan man jo altid bruge. :slight_smile:

Så må jeg hellere huske at få brugt nogle af alle de Zooplus Point jeg har opsparet :smiley:

Nu er jeg så heldig at jeg altid får fri porto når jeg bestiller over et vist beløb :stuck_out_tongue:

Ja, jeg har endnu aldrig forstået den forskel i portopriserne, de har på fastlandseuropa. Nu ved jeg godt nok ikke, hvor i Tyskland, deres lager ligger, men hvis det er nogenlunde i midten er der ikke så meget forskel i diesel på, om man skal køre til Sydfrankring eller til f.eks. Jylland :slight_smile:

[quote=DaneX;296730]Super… jeg mangler egentlig kun en børste/kam til ungerne.
Men ved godt, at jeg lige skal op og bestille for lidt mere for at få den gratis gave - og porto. Men så kan man jo bare tage lidt grus oven i. Det kan man jo altid bruge. :slight_smile:

Så må jeg hellere huske at få brugt nogle af alle de Zooplus Point jeg har opsparet :D[/quote]

P.S. Så skete det også for mig. Mine 2 pakker fra Zooplus UK bliver sendt med DHL og ikke GLS, som det ellers plejer. :slight_smile:
Jeg husker, at det var til debat i en anden tråd, men jeg husker ikke lige hvilken. :slight_smile:

Jeg får heldigvis mit med GLS - dem er jeg rigtig godt tilfreds med her i Nordsjælland.

[quote=DaneX;297671]P.S. Så skete det også for mig. Mine 2 pakker fra Zooplus UK bliver sendt med DHL og ikke GLS, som det ellers plejer. :slight_smile:
Jeg husker, at det var til debat i en anden tråd, men jeg husker ikke lige hvilken. :)[/quote]

Osse DHL her - er spændt på hvordan det forløber. Indtil videre kan jeg slet ikke slå pakkenummeret fra Zooplus op på deres hjemmeside :tihi:

Jeg har også lige benyttet mig af det tilbud.
Jeg får dem også via DHL. Det er første gang jeg bruger zooplus :slight_smile:

Når det er DHL, så har jeg aldrig haft held med den danske DHL-side. Men den tyske er meget informativ: http://www.dhl.de/ (men de skal selvfølgelig som minimum have modtaget pakkedata).

Jeg nåede også lige at bestille in “last minute”, så bliver det spændende om det kommer med GLS eller DHL.

Jeg får dem vist via gls alligevel, så vidt jeg fangede i deres mail…

Havde ellers ladet mig fortælle, at under 20 kg leveres med PostDanmark? Det havde vi virkelig krydset fingre for, men der stod inde på siden, at vi ville få leveret med GLS…øv!

Min portofri pakke er kommet her til morgen med GLS.

Mine to pakker står stadig registreret hos DHL.
Den ene er på vej til Sjælland og den anden står stadig kun registreret som afhentet hos kunden og ikke på vej til det internationale lager, som den første pakke allerede har været forbi.