Zooplus

Lidt nysgerrig, kan en kode til noget rabat bruges mere end en gang pr. person??

hvilkem kode tænker du på!

Man kan jo altid prøve. Nogle gange kan man. Den skal nok fortælle dig, hvis du ikke kan.

Uden at vide det kunne jeg forestille mig, at de genrelle rabatter - som fx 20% på udvalgte kattesenge - kan bruges af alle. De bliver sendt ud i nyhedsbrevene, og dem kan alle jo modtage.

Mens fx den kode, man får, når man får 10% rabat som ny kunde (og andre lignende koder, der er betinget af noget, man som kunde har gjort), nok er knyttet til ens kundeprofil.

Men som pivnu skriver - så kan man jo altid prøve :slight_smile:

Takker for svarerne, så vil jeg da prøve, næste gang der skal bestilles :slight_smile:

Er du nogen gange i Holstebro??
Ellers skulle vi da bestille sammen.
Jeg har en 3-4 veninder jeg bestiller sammen med…
Jeg får Breeders rabat… altså 10%

[quote=Sannela;489621]Er du nogen gange i Holstebro??
Ellers skulle vi da bestille sammen.
Jeg har en 3-4 veninder jeg bestiller sammen med…
Jeg får Breeders rabat… altså 10%[/quote]

Ja jeg kommer der da nogle gange, og ellers gør min veninde snart hver dag, hun vil sikkert også gerne have noget med… Har hun i hvert fald snakket om :tihi:

Jeg har en bestilling undervejs lige pt. men ellers skal jeg nok lige høre om du skal have noget med næste gang jeg bestiller.

Jeg har også lige fået hjem i onsdags :tihi: 60kg kattefoder og så 24kg til hunden, og lidt godbider og sådan :tihi:

Tror ikke GLS-fragtmænd er specielt glade, når de ser forsendelser fra zooplus. :høhø: Sidst havde jeg bestilt 60 kg. grus + 10 kg. vådfoder.
Har 24 kg. vådfoder undervejs nu. :rock:

[quote=Bølle-missen;489662]Tror ikke GLS-fragtmænd er specielt glade, når de ser forsendelser fra zooplus. :høhø: Sidst havde jeg bestilt 60 kg. grus + 10 kg. vådfoder.
Har 24 kg. vådfoder undervejs nu. :rock:[/quote]

Ja, jeg har også 60 kilo grus + det løse undervejs :stuck_out_tongue:

Haha de skal bare være glade for at de ikke skulle levere grus til mig i sidste uge. 352kg grus :tihi: Hentede det selv