Zooplus

Nej, Oral Care hører ikke til dyrlægeserien. Den kan du købe i de fleste dyrehandlere i Danmark :slight_smile: t/d er til gengæld en del af dyrlægeserien (ligesom alt andet Hills-foder, hvis navn ender på /d)

Nope … det er ikke samme produkt. Jeg har tilfældigvis begge dele stående og tog bileder af inholds-deklarationen :stuck_out_tongue:

Oral Care…

t/d…

Det ser heller ikke ens ud, Oral care er meget større bidder en t/d.

Jeg kan ikke finde det der Breeder nogen steder…?
Hvor melder i jer til?

[quote=Berit R;103239]Jeg kan ikke finde det der Breeder nogen steder…?
Hvor melder i jer til?[/quote]

Der er et link ude i højre side hvor der står Benefits & Savings: http://www.zooplus.co.uk/breeder

[quote=Skattekat;103238]Nope … det er ikke samme produkt. Jeg har tilfældigvis begge dele stående og tog bileder af inholds-deklarationen :stuck_out_tongue:

Oral Care…

t/d…

Det ser heller ikke ens ud, Oral care er meget større bidder en t/d.[/quote]

T/d er da ellers ret store bidder. Men jeg tænkte også på, om Oral care va bygget op som t/d-kroketterne, altså om de renser tænderne på samme måde.

Godt nok er Hills på markedet for at lave penge, men ligefrem fremstille to produkter, der har nøjagtigt samme virkning :? Det tror jeg ikke, de ville ofre produktionstid på :slight_smile:

Jeg har kigget på både den engelske og den tyske zoopluds, og jeg må indrømme jeg fatter nada af dem.
Men hvis Helle, Elin og jeg kunne slå os sammen og bestille ville jeg da nok gøre det.

Oral care kan købes i butikkerne, t/d kun hos dyrlægerne

Ja jeg bestiller til Frankrig fra UK også selvom at Zooplus også findes i Frankrig, både som internet forretning men også som almindelig forretning.

[quote=kira v;103154]det kommer hurtigere frem når det kommer fra tyskland. men så kommer det til gengæld med post dk og ikke fragt mand.
der er MANGE penge at spare, især hvis du har plads til at købe lidt stort ind, og holde øje med hvornår de kører tilbud kampagner ! jeg får typisk 10 kg mad og 6 *14 kg grus hjem af gangen. mere har jeg ikke plads til i mit mikro hus på 40 kvm.[/quote]

Jeg bestiller varer i England, og varerne kommer alligevel fra centrallageret i Tyskland - og leveres ikke med Postdanmark, men med GLS. Så det kommer nok an på, hvor i landet man bor?? (Jeg bor i Glostrup/København).

TUSIND TAK:-)

Hvis du ser på deres hjemmeside (den engelske), er der graduerede fragtpriser til nogen lande, deriblandt Frankrig, men for Danmark er der ens pris, ligegyldigt hvor meget man bestiller for.