Zooplustilbud

På Zooplus Uk er der idag -20% på alt, også oveni de i forvejen fratrukne procenter man ellers får.
Så hvis nogen skal handle ind er det vist i dag:)

Marina

Ujjjjj og jeg har lige købt stort ind. Jeg kan se, at prisen på f.eks. Extreme Classic ryger helt ned på omkring 75 kr. for en sæk.

Det er da lige før man bare er NØDT TIL at købe ekstra ind af det ene og det andet. Sådan et tilbud kommer jo nok ikke sådan lige igen.

Det var da godt nok en farlig nyhed at få - især for én, der er ved at løbe tør for grus -høhø

Er der også 20 % for ikke opdrættere??

Åh fedt, vidste jeg ikke.

skal man bruge en kode? Jeg kan ikke lige set det, men måske jeg er blind. :slight_smile:

Ja, ja det er også for os andre :smiley:

Hvornår kommer der de der 20 % på. jeg er ved at registrere mig som bruger der inde nu…

[quote=Kimilla;87236]Åh fedt, vidste jeg ikke.

skal man bruge en kode? Jeg kan ikke lige set det, men måske jeg er blind. :)[/quote]

Du skal bare skrive happy-xmas i feltet forneden:)

Marina

[quote=May-Britt S;87230]Ujjjjj og jeg har lige købt stort ind. Jeg kan se, at prisen på f.eks. Extreme Classic ryger helt ned på omkring 75 kr. for en sæk.

Det er da lige før man bare er NØDT TIL at købe ekstra ind af det ene og det andet. Sådan et tilbud kommer jo nok ikke sådan lige igen.[/quote]

Ja, sådan fik jeg det også, kunne ikke lade være med at købe et nyt træ til de små. Med tilbud på træet, lav valutakurs og rabatterne sparede jeg over 900kr.

Marina

Åhh, jeg er simpelthen bare så dum til sådan noget her!!! - jeg sætter lige et læink ind om hvor jeg er i bestillingen, for tror hvis jeg trykker next igen så køber jeg det…
https://www.zooplus.co.uk/checkout

Det link er tomt - sikkert for alle andre end dig selv :stuck_out_tongue: Der er et felt allernederst på siden, hvor man kan skrive en kode ind (hvis der er én, der er relevant) og dér skal du så skrive Happy X-mas :ok:

ØV, jeg har bestilt 45 kg foder i tirsdag -øv.

Ihh jeg sys bare ik vi står og mangler noget sån rigtigt… Ihh ville ønske vi gjorde… :S

Nu vil den heller ikk godkende mit kredit kort nummer. er det ikk det på forsiden af mit dankort??

og tak for hjælpen…¨

[quote=Marina;87240]Ja, sådan fik jeg det også, kunne ikke lade være med at købe et nyt træ til de små. Med tilbud på træet, lav valutakurs og rabatterne sparede jeg over 900kr.

Marina[/quote]

Hæ hæ så vildt går det vist ikke til med mig, men det bliver da lige til et par ekstra sække foder og nogle ekstra dåser vådfoder. Det kan jo nemt holde sig … og man får i hvertfald ikke højere renter andre steder ved at vente med at købe :smiley:

[quote=Bamse;87247]Nu vil den heller ikk godkende mit kredit kort nummer. er det ikk det på forsiden af mit dankort??

og tak for hjælpen…¨[/quote]

Jo dit kreditkort nr på forsiden af dit kort, udløbsdatoen, og sikkerhedskoden (de 3 sidste cifre bag på kortet hvor din underskrift er) :slight_smile:

Ihh jeg har bestilt med ikke fået eller betalt, vil håbe de husker at give mig rabat når jeg får regningen :kryds:

Så er jeg kommet der til hvor der står place order… men ingen 20 % til mig… kun en welcome rabat!!! på ca 5 pund ud af lidt over 50 pund!!

Wrææællll - vil bare gerne have det til at fungere!!!

Tak Celina!! - synes nok også det avr sådan, men man ved jo aldrig men sådan noget nymoderne noget :smiley:

Nåh, så er det bestilt… men det ser ikke ud til at der er 20 % rabat på… men måske jeg skriver en mail til dem i morgen!