Zooplustilbud

Hihi der skulle gerne være når man trykker på ens indkøbskurv nederst, lige over den totale pris, et lille felt hvor man kan skrive en kode, og det er der at man så skriver HAPPY-XMAS :thumbup: og trykker opdater :smiley:

Kan I andre få mere end en rabatkode på? :? Her skal jeg fjerne velkomstrabatten for at få julerabatten…

Nej jeg får min opdrætterrabat, men happy-xmas giver 0.00 kr i rabat.

Jeg tror også kun man kan få 1 rabat og så må man vælge hvilken der giver mest :stuck_out_tongue:

Så ryger der vist en Pet Mate drikkefontæne i kurven her. :slight_smile: Tak for tippet

Marina skriver hun fik begge?

(med der stod dengang jeg blev tilmeldt at mna kun kunne få en rabat)

Det er lidt irriterende, at man som opdrætter må være “ny kunde” hvis man vi have del i de gode tilbud som feks. de 20% er :slight_smile:

Underligt, jeg havde nemlig også problemer. Men snakkede med Mariann som sagtens kunne få begge rabatter. Så jeg var lige ved at få et føl, for hun påstod selvfølgelig at jeg gjorde noget forkert og det endte med vi bestilte det i hendes navn inden jeg fik alt for mange hys anfald-høhø
Hmm, meget mystisk:?
Marina

Ok hvordan får i flere rabatter :?
For der er jo kun 1 felt til en kode… :?

Opdrætterrabatten er registreret og kommer automatisk når man indtaster sine data og feltet er derfor kun brugt til den ene rabat.
Marina

Så fik jeg lige bestilt en hel masse - Lækkert! :slight_smile:
Så er det bare spændende hvad punden står i, når pengene engang bliver trukket fra min konto. S

[QUOTE=Marina;87266]Underligt, jeg havde nemlig også problemer. Men snakkede med Mariann som sagtens kunne få begge rabatter. Så jeg var lige ved at få et føl, for hun påstod selvfølgelig at jeg gjorde noget forkert og det endte med vi bestilte det i hendes navn inden jeg fik alt for mange hys anfald-høhø
Hmm, meget mystisk:?
Marina[/QUOTE]

Ja, du var da lige ved at blive helt hysterisk, min tøs :slight_smile:

Jeg fik uden problemer både opdrætterrabat og ekstrarabat på de 20% - fed dag. Jeg køber Hills Sensitive Stomac 5 kg for 213 kr. I butikkerne koster det over 400 kr.

Hilsner
Mariann

[quote=dK Gugs;87300]Ja, du var da lige ved at blive helt hysterisk, min tøs :slight_smile:

Jeg fik uden problemer både opdrætterrabat og ekstrarabat på de 20% - fed dag. Jeg køber Hills Sensitive Stomac 5 kg for 213 kr. I butikkerne koster det over 400 kr.

Hilsner
Mariann[/quote]
Jeg har også lige bestilt:wehu:, men fik “kun” de 20% og måtte på med en ny konto da jeg ellers “kun” kunne få de 10%.

Det forstår jeg ikke Rikke. Jeg fik også ca 10 % rabat, men det var fordi det er første gang jeg køber der inde. Jeg skrev så en mail til dem om jeg ikke kunne få den anden rabat på 20 %, lidt fjollet men nu er det gjort, så håber jeg bare at få 20 % rabat!!

Men ellers er der da faktisk også en del gode tilbud der inde!!

:thumbup: …jeg nåede det også lige :thumbup:

Købte 45 liter krystal-kattegrus til 227,00 kr. - der hvor jeg plejer at købe det, ville det have kostet 449,55 kr.

Og så købte jeg også lige en transportkasse str. 61 x 40 x 38 til 157,50 kr.

Hvordan er det nu med leveringen? Bliver det læsset af i carporten, eller skal man hente det et eller andet centralt sted??

[Manden min kigger opgivende på mig, når jeg kommer susende ned i stuen og fortæller, hvor mange penge jeg har sparet - og det er lige før, jeg kommer til at sige “tjent” :tihi: ]

Jeg får varererne fra .uk med GLS, så der kan man lave en aftale om at det bliver sat hvisman ikke er hjemme når de kommer. Man sender dem en mail og de sætter varerne anden gang de kommer.

Marina

[quote=Marina;87338]Jeg får varererne fra .uk med GLS, så der kan man lave en aftale om at det bliver sat hvisman ikke er hjemme når de kommer. Man sender dem en mail og de sætter varerne anden gang de kommer.

Marina[/quote]

Altså forstået på den måde, at der ligger en seddel hos dig om, at de har forsøgt at levere, hvorefter du mailer til dem, at de må sætte det i carporten :?

Yes:)
Marina

Håber jeg kommer uden om Post Danmark, nu det er købt i UK. :slight_smile:

[quote=Marina;87287]Opdrætterrabatten er registreret og kommer automatisk når man indtaster sine data og feltet er derfor kun brugt til den ene rabat.
Marina[/quote]

Den form man udfylder som opdrætter hos zooplus vil gerne ha et opdrætternr. Sådan et har vi da ik eller :?

Det står da ik på min attest. Vil de ha medlemsnr til klubben :?

[quote=Marina;87338]Jeg får varererne fra .uk med GLS, så der kan man lave en aftale om at det bliver sat hvisman ikke er hjemme når de kommer. Man sender dem en mail og de sætter varerne anden gang de kommer.

Marina[/quote]

Det jeg bestilte for godt en uge siden i UK blev faktisk leveret fra Tyskland (det tog kun 2-3 dage). Jeg havde sat en seddel på døren med at pakker måtte sættes på trappen. Og det skal jeg da lige mene, at de blev. Jeg havde mit besvær med at komme ind ad døren :tihi: