Zoozity 18. oktober

Er der nogen herfra som skal i Zoozity søndag og enten fremvise katte eller kigge på ditto??

Jeg selv regner med at komme med et par pelskugler. :slight_smile:

Jeg har tilmeldt Sander og eftersom jeg har betalt for en dobbeltplads kan det være, jeg hiver én mere med, hvis der er nogen, der er i humør til at komme i byen to dage i træk :slight_smile:

2 dage??

Det er altså kun søndag.

[quote=Mig og Mille T;273537]2 dage??

Det er altså kun søndag.[/quote]

Ja, men Katteklubbens udstilling i Årslev er om lørdagen - og der har jeg to katte tilmeldt :slight_smile:

Åhh på den måde, så forstår selv jeg det :slight_smile:

Zoozity i hvilken by??? (hvis man nu skulle få lyst til at kigge forbi…)

Rebæk Søpark Butikscenter
Hvidovre:)

[quote=Mig og Mille T;273631]Rebæk Søpark Butikscenter
Hvidovre:)[/quote]

Ok, tak for svar… Det er desværre for langt fra Aalborg… :smiley:

Jeg kommer med Artos :smiley:

Jeg har elelrs hørt at Arthos ikke kommer fordi han blev Miss Ringsted:p

Glæder mig til at se jer alle igen søndag:)

[quote=Mig og Mille T;273698]Jeg har elelrs hørt at Arthos ikke kommer fordi han blev Miss Ringsted:p

Glæder mig til at se jer alle igen søndag:)[/quote]

Glæder mig også til at se dig :stuck_out_tongue:
…skal nok lave et skilt, hvor der står “lad venligst være med at stemme på siameseren” -LOL

[quote=Itzy Bitzy;273699]Glæder mig også til at se dig :stuck_out_tongue:
…skal nok lave et skilt, hvor der står “lad venligst være med at stemme på siameseren” -LOL[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg regner med at komme ud og kigge :slight_smile: det bliver hygsomt

Ej vidste slet ikke der var det - Håber jeg får tid til at komme ud og kigge. :smiley:

Jeps :slight_smile:
Husk nu der er IKKE nogen siameser at stemme på.:tihi::tihi:

Jeg ved slet ikke om den der wanna be Miss et elelr andet kan komme ind:p:p

Spøg il side, det bliver rigtigt hyggeligt at se jer alle sammen også Arthos.:rock:

hmm…kom lige i tvivl omkring tidspunktet…på bicolouren står der kl 9, men på zoozity’s hjemmeside står der kl 10…Det vil sige; at vi med katte møder kl 9 og så åbner de kl 10? (jaja, har en lille hjerneblødning lige nu…I know :tihi: :ups:)

Sådan har det i hvert fald været tidligere… det giver tid til at man ikke skal stå og møvle med burgardiner og den slags, mens der er tilskuere…

Ah tænkte det nok :tak: tror at det passer meget godt, at multi-tasking gør en dummere :ups: det er svært at finde ud af det rigtige tidspunkt OG lave 4 andre ting på en gang (samtidig med at man holder Artos væk fra 'puteren) :tihi:

:flag: stor tak til alle fremmødte for en enorm hyggelig og ikke mindst velbesøgt dag. :tak:

Tak i lige måde - og STORT TILLYKKE til søn og svigerdatter med Mis Hvidovre :thumbup:

Og til dig - og andre, der var interesserede i at vide, hvor jeg har købt mine Sturdi-ting, så er adressen: www.mypetcarrier.co.uk Super service og gode priser :ok: