Er der nogen herfra som skal i Zoozity søndag og enten fremvise katte eller kigge på ditto??
Jeg selv regner med at komme med et par pelskugler.
Er der nogen herfra som skal i Zoozity søndag og enten fremvise katte eller kigge på ditto??
Jeg selv regner med at komme med et par pelskugler.
Jeg har tilmeldt Sander og eftersom jeg har betalt for en dobbeltplads kan det være, jeg hiver én mere med, hvis der er nogen, der er i humør til at komme i byen to dage i træk
2 dage??
Det er altså kun søndag.
[quote=Mig og Mille T;273537]2 dage??
Det er altså kun søndag.[/quote]
Ja, men Katteklubbens udstilling i Årslev er om lørdagen - og der har jeg to katte tilmeldt
Åhh på den måde, så forstår selv jeg det
Zoozity i hvilken by??? (hvis man nu skulle få lyst til at kigge forbi…)
Rebæk Søpark Butikscenter
Hvidovre:)
[quote=Mig og Mille T;273631]Rebæk Søpark Butikscenter
Hvidovre:)[/quote]
Ok, tak for svar… Det er desværre for langt fra Aalborg…
Jeg kommer med Artos
Jeg har elelrs hørt at Arthos ikke kommer fordi han blev Miss Ringsted:p
Glæder mig til at se jer alle igen søndag:)
[quote=Mig og Mille T;273698]Jeg har elelrs hørt at Arthos ikke kommer fordi han blev Miss Ringsted:p
Glæder mig til at se jer alle igen søndag:)[/quote]
Glæder mig også til at se dig
…skal nok lave et skilt, hvor der står “lad venligst være med at stemme på siameseren” -LOL
[quote=Itzy Bitzy;273699]Glæder mig også til at se dig
…skal nok lave et skilt, hvor der står “lad venligst være med at stemme på siameseren” -LOL[/quote]
-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL
Jeg regner med at komme ud og kigge det bliver hygsomt
Ej vidste slet ikke der var det - Håber jeg får tid til at komme ud og kigge.
Jeps
Husk nu der er IKKE nogen siameser at stemme på.
Jeg ved slet ikke om den der wanna be Miss et elelr andet kan komme ind:p:p
Spøg il side, det bliver rigtigt hyggeligt at se jer alle sammen også Arthos.
hmm…kom lige i tvivl omkring tidspunktet…på bicolouren står der kl 9, men på zoozity’s hjemmeside står der kl 10…Det vil sige; at vi med katte møder kl 9 og så åbner de kl 10? (jaja, har en lille hjerneblødning lige nu…I know
)
Sådan har det i hvert fald været tidligere… det giver tid til at man ikke skal stå og møvle med burgardiner og den slags, mens der er tilskuere…
Ah tænkte det nok tror at det passer meget godt, at multi-tasking gør en dummere
det er svært at finde ud af det rigtige tidspunkt OG lave 4 andre ting på en gang (samtidig med at man holder Artos væk fra 'puteren)
stor tak til alle fremmødte for en enorm hyggelig og ikke mindst velbesøgt dag.
Tak i lige måde - og STORT TILLYKKE til søn og svigerdatter med Mis Hvidovre
Og til dig - og andre, der var interesserede i at vide, hvor jeg har købt mine Sturdi-ting, så er adressen: www.mypetcarrier.co.uk Super service og gode priser