Zoozlus ...arrrghh!

:wittsend::wittsend::wittsend:

Hvor er jeg p… træt af at få pakker fra dem, der er ødelagte.!!!

Hvorfor filan kan da de for f… ikke finde ud af at pakke tingene ordentlig??
Ved godt at chaufførene kan være hårde ved pakkerne, men hvis det som udgangspunkt er pakket helt forrykt, så er der ikke meget at gøre.

Jeg kan ellers godt lide at handle ved dem, men tror faktisk ikke jeg har prøvet, at få en pakke der var hel, når den kom frem.
Nogen gange gør det ikke så meget, hvis det der er inden i ikke kan tage skade, men idag kom der dåser der var ødelagte, så indholdet sad på de dåser, som var iorden :doh::doh::doh:

Billedet viser, hvordan pakken så ud, da jeg modtog den.

:uha: ØV ØV ØV ! :thumbdown:

-what-what-what

Hold da fast en pakke at modtage, der kan da være adskillige sager der er røget ud ???

:muhaha:

Klag til zooplus, de plejer at være til at snakke med.

Jeg modtog 30 kg. grus i bobbelplast, fordi gls havde været nødsaget til at pakke om. Den anden kasse jeg modtog var helt fin…

Sjovt der kan være så stor forskel…

For første gang i de tre år jeg har været kunde hos zooplus modtog jeg osse en smadret kasse i dag …Vi havde nogle zooplus point, og havde derfor sat 15 kilo EC på bestillingen, samt 10 kilo British Shorthair tørfoder og nogle testdåser på 400 gram tørfoder fra Grau …Der var hul i sækken med sandet - Hul i begge slags tørfoder, så der lå sand og tørfoder i en pærevælling i kassen …Hele vejen op til 2. sal lå der en pæn stribe grus, og viceværten havde lige forinden vasket trapper, så jeg måtte igang med klud og spand, for at få alt sand fjernet fra trapperne.

Vi fik samtidig leveret en kasse med 26 kilo vådmad, denne pakke var der ikke sket noget med.

Jeg har taget billeder af det ødelagte og klaget til zooplus, så nu må vi se hvad det ender op med ?

Hold da op ;-))

De gange jeg har fået varer fra Zoo-plus har der ikke været noget at udsætte.
Det er pakket i kraftige , stærke papkasser med Zooplus-logo printet overalt på kasserne, og ikke sådan en dårlig kasse som det du viser billede af.

Jeg har også kun været uheldig en gang i nu snart 3½ år… og det noget tima marsvine foder, som var i ultratynde poser, og var gået i stykket inde i kassen, på trods af Zooplus havde viklet hver eneste foderpose ind i deres “luftposer”…
tog et billede af kassen, mailede zooplus og fik noget nyt 6 dage senere! :ok:

jeg har (7-9-13) aldrig haft problemer med ødelagte kasser, men sidste gang havde jeg et problem med det sted gls havde stillet kasserne, lige uden for døren til kattehegnet, døren åbner udad - stod jeg der og så dum ud og var spærret inde…

Som regel går det også fint nok med zooplus-leveringer hertil - det sjoveste vi har oplevet var nok da de havde erstattet noget tørfoder med hø til gnavere…det ville mine katte sjovt nok ikke sætte tænderne i :wink:
Kun en gang har indholdet været smadret, men de kunne nu godt pakke bedre - især dåserne. Det har jeg skrevet til dem og fik en mail tilbage om at de var glade for mine oplysninger og ville sende det videre til pakkeriet. Om det virker ved jeg så ikke, men så har jeg da forsøgt :slight_smile:
Det gode ved zooplus er så at de erstatter uden brok…men det er stadig irriterende at modtage en ødelagt pakke.

Zooplus-logo-kasserne var OK, ja, men de seneste gange med TUNGE leveringer (25-30 kg. vådfoder/krystalgrus i hver pakke), så har jeg også fået de slappe logo-løse kasser.
Jeg er faktisk særdeles imponeret over, hvor hele de kommer frem. Ros til min skønne, faste GLS-fragtmand for altid at gøre et fantastisk stykke arbejde!

Een gang har der været gået hul på en pose krystaller, hvor GLS har tapet den til, og man kunne på ingen måde mærke på posen, at der manglede noget i den, så det må have været en hurtig reaktion! Og een gang har een dåse lige præcis været skadet en anelse, så jeg smed den ud, og Zooplus refunderede selvfølgelig 7,5 kr. for den. Og jeg har virkelig fået nogle absurd dårlige kasser og dårlige pakninger, så det er et under, at der ellers ikke har været gået hul på noget!

Men man burde da egentlig nok sørge for at få trykket på de der links med skadede pakker, så de måske kunne finde ud af dernede hos Zooplus, at det altså er et problem.

Jeg har lige bestilt… Håber da ikke mit ser sådan ud, når det kommer frem :rock:

Jeg bestilte fra co.uk siden og brugte stock-up koden, da jeg købte for over 75. Nu har jeg fået min email, og nu er rabatten ikke længere fratrukket :gruble:

Jeg har også lige modtaget 20 sække GGM og xX7 kg tørfoder - Alle kasser var total smadret - Der var GLS tape over det hele! - Heldigvis har jeg ikke prøvet at der var hul på mad eller grus, eller der manglede noget.

Men jeg har tit smadret kasser der fra.

[quote=Felis;469451]Hold da op ;-))

De gange jeg har fået varer fra Zoo-plus har der ikke været noget at udsætte.
Det er pakket i kraftige , stærke papkasser med Zooplus-logo printet overalt på kasserne, og ikke sådan en dårlig kasse som det du viser billede af.[/quote]

Jeg har efterhånden fået fra dem mange gange og de har aldrig kommet i sådan en pakke med logo, som du snakker om.
Det er altid lidt tynde alm. kasser, der er lukket utrolig dårlig, men en tynd stribe tape, hvor der bare skal ingenting til at trykke dem ind.
Og det virker som om de har dem kun i to størrelser, så hvis det ikke kan være i den lille kommer det over i en stor, som er MEGET stor.
Der ligger varene så og rasler rundt, hvis kassen ikke er fyldt helt op.

Og det er det, der irriterer mig så meget…hvorfor filan kan de da ikke lære, at pakke det ordentlig.!!!

Sjovt, der kan være sådan en forskel…men jeg kan da se jeg ikke er den eneste.

Jeg kunne godt tænke mig, at se deres Logokasser…for det har jeg som sagt aldrig.

Jeg skrev til dem, med det samme og de har svaret hurtigt og de refunderer de ødelagte dåser.

Deres service hvad angår ødelagte varer fejler ikke noget!!
Men jeg ville nu hellere alt bare var iorden, når det kommer frem.

[quote=Sannela;469613]Jeg kunne godt tænke mig, at se deres Logokasser…for det har jeg som sagt aldrig.

.[/quote]

Sådan ser de ud, og de er tykke og ligner de er lavet af dobbeltlag bølgepap.

Størrelsen: der kan lige nøjagtig være 48 dåser kattemad (400 grams) altså 2 lag á 24 dåser

[quote=Felis;469719]Sådan ser de ud, og de er tykke og ligner de er lavet af dobbeltlag bølgepap.

Størrelsen: der kan lige nøjagtig være 48 dåser kattemad (400 grams) altså 2 lag á 24 dåser[/quote]

Ja, de er noget anderledes ud.
Og ja…dem har jeg aldrig set.
Gad vide hvorfor de kun bliver brugt nogen gange??:øhmm::øhmm:

[quote=Felis;469719]Sådan ser de ud, og de er tykke og ligner de er lavet af dobbeltlag bølgepap.

Størrelsen: der kan lige nøjagtig være 48 dåser kattemad (400 grams) altså 2 lag á 24 dåser[/quote]

og de findes i flere størrelser - lige nu har Unni en af dem som lege-kasse…
den er på størrelse med de “slappe uden logo”…
utroligt kom mit grus i de tynde trælse og det lette gnaver tilbehør kom i den kraftige kasse, som har ca samme størrelse… jeg tjekkede faktisk om to poser GGM kan være i den kraftige - jojo sagtens :øhmm: så hvad undskyldningen er for ikke at bruge de kraftige til grus, aner jeg ikke!

Zooplus-kasserne ER bare bedre! De kan holde til Unni tosser totalt i den i nu 5 dage :uha: den lever endnu :uha:

Der kan præcis være 2 sække grus á 15 kg i den størrelse logokasse. Det har jeg nemlig lige fået :slight_smile:

Det er sjældent, jeg har problemer med ituslåede kasser mere, men jeg har da prøvet det en enkelt gang eller to.