STORT MØZ på mavsen på hende…
Årh de er da godt nok for kære
Åååh, hvor er de kære! Især det billede af Gaia sammen med Maddie!!
Og hvor er de blevet store allerede, sikken da tiden den flyver
[QUOTE=Eife;716588]Åååh, hvor er de kære! Især det billede af Gaia sammen med Maddie!!
Og hvor er de blevet store allerede, sikken da tiden den flyver :D[/QUOTE]
Gaia ses kun tydeligt på det sidste billed…det er Gaby der er linselusen…men ja det går godt nok stærkt
havde dem lige oppe her for en times tid siden…alle 3…Gaia fandt en dievorte og var tabt for omverdenen, og Gaby måtte jeg nærmest flå af min arm…i guder hun er en hyggegøj
Jeg er sikker på, at linselusen er den første, der får sig et nyt hjem…er du ikke? Hun skiller sig meget ud fra sin´søster…
jo det er jeg ret sikker på…hun blev spurgt på da hun var 2 dage gammel og er reserveret…blåbærret bliver her
Bente - Ah sorry… Fik lige skrevet forkert…
ha ha ja det kan ske…jeg aner heller aldrig hvem af dine der er May /Mea, når jeg ser billeder af dem…Diego vil jeg derimod kunne spotte på 1 km afstand
Bente - hehe, det er jo lige det… Og der er May da langhåret og Mea var korthåret
I øvrigt, hvor er Gaia’s spøgelsesmønster altså bedårende Ved godt det ikke er korrekt, men det ser altså så super kært ud…
hvor ser du spøgelsesmønster ?..de er begge blotched tabby…uden tvivl
Bente - På Gaia, de to øverste billeder Kan sagtens være at det kun er til at se på billederne, sådan er det indimellem
nå den tog vi lige over msn…Gaia er EXO a
De er bare for skønne