2 Korat killinger søger ikke længere nye hjem

Skønne navne til de fine killinger. :heart_eyes: Det der med at navngive killinger er det eneste, jeg misunder jer opdrættere. :sweat_smile:

6 Synes om

:clap:Hele kuldet har fundet nye hjem :partying_face:

2 piger var solgt til en dansk familie allerede inden de blev født :kissing_heart:
1 pige skal til Norge til en erfaren Korat ejer, som har en hunkat fra Marie :heart_eyes:
Drengen skal til USA til en erfaren opdrætter, som blev helt vild i varmen, da hun så hans stamtavle :smiling_face_with_three_hearts:

11 Synes om

Hankatten vil jeg egt gerne kalde “fyr og flamme”, men jeg kan ikke komme på et tilsvarende engelsk udtryk :innocent: (“Fire and flame” bliver det ikke! :stuck_out_tongue_winking_eye:) Nogen input?

3 Synes om

Copilot:

The Danish expression fyr og flamme is used to describe someone who is extremely enthusiastic, excited, or passionate about something. In English, you might say:

• “On fire”
  • “All fired up”
  • “Over the moon”
  • “Bursting with excitement”
  • “Full of beans”

These expressions capture the same sense of energy and enthusiasm. Hope this sets your language skills aflame! :wink:

5 Synes om

Det første der proppede op i mit hoved, er fire and brimstone, selvom det ikke er helt det samme. Men det er da et engelsk udtryk man kender, tænker jeg.

4 Synes om

Hvor fandt du det?? Det lyder som et brugbart sted at kende :innocent:

2 Synes om

Jeg måtte slå brimstone op :innocent: Godt forslag :+1:

3 Synes om

Copilot er Microsofts AI-maskine. Jeg bad den give mig nogle engelske vendinger for fyr og flamme. Og ja, den kan være meget nyttig, hvis man bruger den rigtigt og ikke tror på alt, hvad den siger :blush:

3 Synes om

Lidt brainstorming gav
Primprau’s Enthused Whimsy (begejstret indfald)

7 Synes om

Den amerikanske opdrætter er glad for navnet :+1: - det er cute/sødt :smiling_face_with_three_hearts:

6 Synes om

13 Synes om

Ja, det er jo whimsical :slight_smile:

1 Synes om

Som tingene sker, er den ene køber hoppet fra.

Der er to killinger, der søger nye hjem - 1 dreng og 1 pige.

14 Synes om

16 Synes om

17 Synes om

Der var godt nok mange gode billeder! :heart_eyes:

4 Synes om

:smelter:

2 Synes om

De er simpelthen så søde. :heart_eyes: Jeg håber, at de får det mest fantastiske hjem. :heart:

4 Synes om

Åh :heart_eyes:

Men den sidste billed :heart_eyes:

3 Synes om

Jeg tør næsten ikke skrive det, men killingerne skal ud i et dansk hjem, hvor der i forvejen bor en BEN og en KOR fra Marie :partying_face: :heart_eyes_cat:

20 Synes om