Hmm, jahh i aften tror jeg det bliver middag for en bestilt på bones…
Hmm, jahh i aften tror jeg det bliver middag for en bestilt på bones…
I dag har vi fået stegt kalvelever…med hele svineriet til (bløde løg, ristede champignon og stegt bacon)…nøj det var godt
Åååhhhhhhhhh åh - jeg er misundelig!
Fadkoteletter med bagte kartoffler og bearnaise
…og denne gang venter jeg ikke til kæresten kommer hjem…sidst spiste vi først ved midnat ![]()
Medister pølse med kartofler , brun sovs, grønne bønner og sønderjysk gammeldavs hvidkål ![]()
sorry dobbelt
roastbeef, flødekartoffler, bagte rodfrugter og bearnaise
…kæresten kommer først hjem kl bæ
og det gør ikke noget at han ærger sig lidt, over ikke at have været her når maden stod klar
![]()
Helstegt rødspætte med asparges kartofler og smørsauce ![]()
Flæskestegn med brun sovs og kartofler! Mums
Hmm skulle egentlig have lasagne, men er ikke rigtig sulten… Men nu har jeg jo taget kødet op :øhmm: DILEMMA!
Nogen havde spist de kyllingerester som skulle bruges til aftensmad, så jeg har spist sildemadder … Nogen må enten sulte eller finde noget andet h*n gider spise ![]()
I faten vil jeg have en svampeomelet og rød salat - salaten består af fintsnittet rødkål og rødbede, og med en fedtfri dressing af æbleeddike, ribsgele og måske lidt citronsaft.
I aften vil jeg have en svampeomelet og rød salat - salaten består af fintsnittet rødkål og rødbede, og med en fedtfri dressing af æbleeddike, ribsgele og måske lidt citronsaft.
Jeg tror vi tager til Roskilde og spiser sushi ![]()
Vi har noget der skal fejres.
Vi skal have en hakkebøf med løg, kartofler og brunsovs ![]()
Bøffer, kartofler, grøntsager, hvidløgsbrød og så selvfølgelig sovs til ![]()
Vi er skal bare have stegt flæsk og persillesove.:S Men glæder mig alligevel, for det er evigheder siden vi har fået det sidst.:yah:
Fik rump- steak med bagt kartofler , chili/hvidløgs smør og ærter i går.
og har så rester over .
Så det bliver til glas nudel salat i aften ud af de rester jeg har .
Rigtig hjemmelavet oksekødssuppe ( af kalvekød ), lavet helt fra bunden…Fandt nogle rigtig gode suppeurter med top, til en dejlig suppevisk - Samt dejlige oksekraftben. Lige nu spreder der sig en herlig duft i lejligheden, så om snart skal der koges gulerødder/porrer/persillerod/selleri som tilsættes, og lidt hjemmelavede kød og melboller …Det har taget det meste af eftermiddagen, men så er det dejlig let i morgen, hvor vi spiser rester. På tirsdag skal det kogte kalvekød bruges til en gang kalvefrikasse´.
Skønt fedtfarrig mad de næste 3 dage ![]()