[quote=birtheras;96538]Selv læger kan tage fejl. Da min datter var lille fik hun røde knopper på hele kroppen. Fordi hun lige havde været sammen med nogen der havde skoldkopper fortalte jeg lægen det og fluks var det selvfølgelig en mild grad af skoldkopper.
Da det blev ved prøvede jeg at skifte vaskepulver og fluks var hun kurreret for skoldkopper i løbet af et par dage.
For at være sikker på at det var det prøvede jeg samme vaskepulver igen og knopperne kom tilbage igen.[/quote]
Min søster bruger kun Neutral produkter, alt Rebeccas tøj er af bomuld, alt tøjet vender på vrangen, så det generer mindst muligt, bleerne er økologiske og en del andre produkter er også økologiske.
Det eneste andet vi kom til at tænke på (vi snakkede om hvad hun evt. kan være i kontakt med) er knapperne i hendes undertøj. Så min søster køber sådan et testsæt til at teste om der er nikkel i.
Rebecca kan næsten ikke pakkes mere ind i vat, alle traditionelle produkter er skiftet ud til enten økologiske eller allergivenlige
og ja læger kan tage fejl - min mor arbejder på et sygehus og er ikke helt vildt begejstret for lægerne også derfor vi nu lytter til det I siger og ikke hudlægen. Vi tænker stadig på Rebecca, men det er jo bare ikke så sort/hvidt som hudlægen mener