Anne K tillykke med din baby pige

Vil det sige,at der ikke skal være en afstemning:uha::besvimer::ked::blegne:

Tine

:tihi:

-LOL (man husker en vis quinde, der heller ikke ville røbe navnet)

[QUOTE=skoglund;921937]Vil det sige,at der ikke skal være en afstemning:uha::besvimer::ked::blegne:

Tine[/QUOTE]

Ja… Beklager - men jeg kan lave en gætte tråd “Gæt hvad Baby K kommer til at hedde. Vinderen får æren af at komme og gøre mit hjem rent en gang om ugen” :wink:

[QUOTE=Anne Korsbakke;921948]

Ja… Beklager - men jeg kan lave en gætte tråd “Gæt hvad Baby K kommer til at hedde. Vinderen får æren af at komme og gøre mit hjem rent en gang om ugen” ;)[/QUOTE]

Sikke en dårlig leg! :venter:
Det må du øve dig i at blive bedre til når Baby K(isser) bliver ældre. :stuck_out_tongue:

Øv, havde misset denne tråd i går :S
Stort tillykke med Baby K. :bear::ballonbamse:
Nu huskede du vel moderkagen :?

Vil det sige, du er tyvstartet og begynder med K-kuldet i stedet for A-kuldet som almindelige opdrættere :? tsk tsk - de jyder altså… :S

Tillykke med babyen :flag:

Min fejllæsning er i en lidt anden kategori - jeg læste det første gang som Ann K og ikke Anne K, og tænkte at DER var jeg da gået glip af et eller andet :besvimer:

:lol:

Stort tillykke med den smukke pige :slight_smile:

Så stemmer jeg på Bent, for den præmie vil jeg altså ikke vinde… Til gengæld, HVIS Bent bliver en vinder, så kommer jeg troligt en gang om ugen til jeg lukker mine øjne :smiley:

Stort tillykke med prinsessen, hvor er hun dejlig

Stort tillykke med datteren.

Hjertelig tillykke med baby pigen :stork:, hvor er hun dejlig :).

He he he… Tak skal i ha’ alle sammen.

Og at hun hedder Baby K er da pga efternavnet. Altså Baby Korsbakke. Jeg hedder jo Anne K. Manden hedder Henning K. og så må hun jo hedde Baby K. Logisk - ikk??

Jeg skal nok overveje en anden konkurrence så Julia :wink:

[QUOTE=Anne Korsbakke;922456]He he he… Tak skal i ha’ alle sammen.

Og at hun hedder Baby K er da pga efternavnet. Altså Baby Korsbakke. Jeg hedder jo Anne K. Manden hedder Henning K. og så må hun jo hedde Baby K. Logisk - ikk??

Jeg skal nok overveje en anden konkurrence så Julia ;)[/QUOTE]Bare lov mig, at du ikke kalder hende for Hansi Hinterseer, Helmut Lotti eller nogle af de andre tyske schlager-sangere (jeg undskylder på forhånd, Mette). Eller Rhododendron-busk.

Hun er rent ud sagt yndig Anne, endnu engang tillykke :inlove:

:flag:STORT TILLYKKE :flag:
Hun er jo allerede en lille skønhed, hun blver en hjerteknuser når hun bliver stor :smelter:

Skulle du mangle navneforslag, så er der en anden tråd herinde med mange gode bud. Fx Dyne, Altan, Nitte eller Cirkel :høhø: - og det er skam godkendte navne allesammen :slight_smile:

Stort tillykke med jeres lille ny.
Hvor ser hun fin ud. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag: