Anne P´s velopdragne killinger

Nu er det vist tid til at hive denne gamle tråd frem igen :tihi:

Jeg vælger nemlig at tro at jeg nu for alvor begynder at se Brians sande voksenfjæs :smiley:
Jeg har ingen ide om hvad den chip har indeholdt, men siden den er fjernet kan det da ellers nok være han bisser igennem :klapper:
Han er ALT 243% In your face 243%, irriterende 243% ulydig 243% kælen 243% :tihi:
Jeg har lige samlet hele rækken af pokaler op fra gulvet :dokdok: Jeg hørte et rabalder fra ovenpå og det havde sådan en “detherkanikkeværehverkenlovligtellergodt-lyd” hvilket jeg fik ret i :slight_smile:

Er der returret på ham endnu :stuck_out_tongue:

Helt klart … Jeg har en Blabbermouth du kan bytte ham med:p

Her bliver bulder og brag altid efterfulgt af et “FRIIIIIIIIITZZ…!!!” Også når vi ikke kan se ham. :wink: Det er nemlig ikke nødvendigt; vi ved bare, at det er ham! :tihi:

Jeg må så indrømme, at Blua er blevet helt voksen nu… Selvom han godt nok fik revet min store vifte ned fra væggen forleden :tihi:

Jeg har fået en fin lille pilea-plante af en veninde. En opelsket stikling, som blev plantet i den fineste lille tinpotte og givet til mig som gave i mandags. :hjerte:

Den har Fritzz så lige plukket. :venter: Pludselig stod han med hele den lille stikling i gabet. Terrorist!

[QUOTE=Løvehjerte;1312683]Jeg har fået en fin lille pilea-plante af en veninde. En opelsket stikling, som blev plantet i den fineste lille tinpotte og givet til mig som gave i mandags. :hjerte:

Den har Fritzz så lige plukket. :venter: Pludselig stod han med hele den lille stikling i gabet. Terrorist![/QUOTE]
:lol: Åh ha, jeg kan lige se ham for mig :klapper:

[QUOTE=Løvehjerte;1312683]Jeg har fået en fin lille pilea-plante af en veninde. En opelsket stikling, som blev plantet i den fineste lille tinpotte og givet til mig som gave i mandags. :hjerte:

Den har Fritzz så lige plukket. :venter: Pludselig stod han med hele den lille stikling i gabet. Terrorist![/QUOTE]

Ja, hvor er beviset? :fotograf:

Ingen billeder, men jeg har vidner!
… Ikke at det behøves. Vi ved alle hvad den lille sorte baryler er i stand til. :muhaha:

Det er muligt de ikke er opvokset med gardiner, men Brian har under alle omstændigheder fået en forkærlighed for dem :slight_smile:
Vi er gået fra at have ret lystætte gardiner til semipermeable forhæng :tihi: Jeg kom til at se dem tæt på i går… Der står nok også nye gardiner på listen over “skal snart have” :dokdok: Men han kan ikke lade dem være :smiley:

[QUOTE=Katho;1292038]Blua synes lige at posen med kattegrus var alt for fuld :tihi:
[/QUOTE]

Hold da op en lille møgunge - så skal jeg vist ikke brokke mig over mine, der ynder at skrabe grus ud af kassen, når de har været på “das”- men ikke i den størrelsesorden

:toshy:

HAAALLLOOOOOOOOOO
Vi har en tilståelse her…
Anne ER advaret at alt hun skriver vil blive brugt imod hende :smiley:

BB har nakket hendes pålæg og jeg påstår at hun MÅSKE har de samme udfordringer som hendes killingekøbere… Stærkt bakket op af Kamilla :smiley:

Annes eget udsagn kommer her: “den kat har ingen hæmninger … ham skulle jeg ha’ solgt :wink:

Jeg VISTE hun var en udspekuleret skiderik :grin::sparkling_heart: men det kan kattene jo ikke gøre for :smiley:

Jeg bakker Luise fuldt op her, det har Anne virkelig sagt.
Jeg vidste at der var noget muggent ved det :tihi:

1 Synes om

Godt jeg ikke lod mig friste! :blegne:

Af alle mennesker synes jeg faktisk det ville klæde dig at være aftager af en Ilikethis killing :smiley: Du har det overskud det kræver :wink:
(sådan med tanke på Spotty og Loulou :smiley: )

Kan man fravælge livslang support og vejledning fra opdrætter?

:rofl: Hvorfor spørger du dog om det??? :rofl:

Anne er desværre ikke så aktiv her længere, men jeg skal gøre hvad jeg kan for at få hende til at læse med der :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:
Men ilikethis katte kan godt lide kebab :laughing:

2 Synes om

:flojte:

Dagens Fritzz…

7 Synes om

Cookie forleden dag, som bror, så søster :joy:

6 Synes om

Den har da kun poten på hånden …
Jeg ville ikke turde sidde sådan med en mad med mindre jeg havde lyst til kun brødet