Anne P´s velopdragne killinger

Taget i betragtning at det har hængt der i 1/2 år uden nogen har taget sig af det… så havde jeg da håbet :smiley:

2 Synes om

Du har levet i en drømmeverden :joy:

1 Synes om

Jeg stoler ikke engang på gumpetunge Louis med sådan noget :joy:

1 Synes om

%5D
Lange Peter??? Min søn??? Nope, har ikke set ham…:thinking:

17 Synes om

Det kuld går over i historien som det glade peace, love and harmony kuld…
En fertil forvildet hankat har taget ophold på vores terrasse, formentlig fordi der er læ og hynder han kan putte i.
Brian, der er ved at være fertil og kalder på damer, synes han er så sød… Ingen hverken sprut eller hvæs, men en vinduesven der nok ikke går nogen i vejen :lol:
Han er simpelthen for viderekommende den kat :hjerte:
Nå men er han der igen i morgen vil jeg begynde at fodre for at få ham afmonteret og genudsat :slight_smile: Det er det mindste jeg kan gøre for ham :slight_smile: Han er en rigtig fin stor striwemis :slight_smile:

13 Synes om

Hip Hurra! Idag fylder vi 3 år :smiley::balloon::denmark::tada::gift::birthday:

Tillykke til MIG siger Blua

15 Synes om


Hvad er det du siger… må jeg så få damer? :laughing:

15 Synes om

:notes: “Happy Birthday to Me! Happy Birthday to Meeeeeee…” :musical_score: :gift::tada:

… Og jer andre, selvfølgelig. :smile:

19 Synes om


Anoushka udbringer et leve og et HØJT HURRAAAAAAAAAA!
For hele holdet :hjertehop:

18 Synes om


Han passer godt på hende :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Brian har styr på damerne og han ved godt at det er nu han skal indynde sig :wink::wink:

2 Synes om

Hun er bestemt også heldig at have ham. :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Det helt igennem skønne kuld er også enormt smukke :smiling_face_with_three_hearts:
Jeg elsker den kat! :smiling_face_with_three_hearts:

14 Synes om

billede
Sugieh er tilsynelandende stokdøv og ligeglad med Brian skriger hun skal holde op med at fise :laughing:

11 Synes om

“Hey dame! Skru lige lidt ned for varmen, hva’?!”

Fritzz elsker haven, men i disse dage er det er varmt at være en sort mis. :sveder:

16 Synes om

Tænker lidt det er et sats med de sorte fuger i fliserne… hvis han smelter bliver han jo væk :laughing: :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

:fearful:

Captain Fritzz Fury :heart:

1 Synes om


Så er den gal igen… Jeg vil dog sige at Brian kun stod for 50% af balladen for Anoushka var med. :slight_smile: MEN… hun er altså ikke stor nok til at rykke snoren i stykker :laughing:

8 Synes om

Tjae…

8 Synes om