Hodja leger viskestykke.
Promotion video for næste års Scandinavian Winner Show som for første gang skal foregå i Danmark.
Både @Eva_K og jeg har en af vores katte med i videoen som vi indspillede i slutningen af marts i Kolding
Cool video! Med musik til lejligheden. Hvem står for det?
Hvor er det en flot video
Nøj Mille kan brumme utilfreds, hun vil gerne putte, men hver gang Tikka mosler, så åbner hun øjnene og små knurrer indtil Tikka ligger stille igen
Man skal opføre sig pænt, når man vil putte med de gamle damer Mosleri er ikke god opførsel
Det er en som hedder David som har Singapura som har skudt og redigeret videoen.
Og Mette Djaba som har Ragdoll som har arrangeret det og indhentet tilladelser til at vi måtte filme på de forskellige lokationer.
Hvem har lavet musikken? Den lyder også særdeles professionel.
Det er AI, tro det eller lad være
Ja, den er ret catchy
Hvad bruger man lige 2. påskedag på. Ja kører til Billund lufthavn og sender Willow til Island
Godt vi har camperen, vi kan sidde og hygge i, når der er mange timers ventetid
Jamen, jeg tror dig Selv om jeg ikke selv aner, hvordan man gør.
Jamen jeg synes selv at det er overraskende at AI kan lave sådan en sang.
Lige om lidt er det udstillingsweekend, ej hvor jeg glæder mig! 3 dage med udstilling i Fredericia, og der er et vildt count for de fertile katte - lige knap 60, og 20 i alterklassen. Har aldrig været med til en udstilling under TICA med så mange fertile så det bliver spændende at se hvor mange af topkattene der kommer.
Hilste lige på Fister. Ved ikke hvad den hedder, men jeg kalder den Fister. Så sød og kælen fritløber fra området.