Arløse findes ikke!

[QUOTE=MiSi;820903]Du må ha’ “magic touch”, Camilla, for det prøvede jeg, og fik ikke noget kort.

Har du ikke set tråden, hvor Thilde beskriver sit “natløb” hyler af grin? Jeg er nysgerrig nok til at ville vide, hvor en by med så tossede indbyggere ligger. Det er jo lige til en gang nye molbo-historier ;)[/QUOTE]

:ups: Ja det glemmer G¨unter nok ikke GG

Thilde - Hvad havde i væddet om? :høhø:

Åh jeg kan dårligt huske det, men begynder mere og mere at tro at det var en Konsekvens af “S,P eller K” :stuck_out_tongue: Og så var jeg frisk for “Der var jo ikke nogen andre ude på gaden på dette tidspunkt” :høhø:

LINK??? den tråd må jeg altså lige (gen)læse

Thilde :klapper: Åh ja, den leg kan jeg godt huske!

Gitze - det er i tanketråden et sted :slight_smile: (den alm. og var vist igår… måske forgårs)

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?38292-oO-(-Marts-2012-tanker-)-Oo/page10

#1948 og fremad bliver det spændende :stuck_out_tongue:

[QUOTE=ThildeL;819738]Det var vist kl. 4 om natten en sommer, sammen med en veninde og Mike, min kæreste, og vi sov i telt i haven og havde lige tabt et væddemål eller i S,P eller K, så jeg skulle gå på lille bitte gade i Arløse kun i undertøj (som af anledningen bestod af G-streng og bh og All starts sko!!) Og så gik han ud til sin bil - tror ikke han havde regnet med at få et peep show for han grinte i hvert fald og rystede på hovedet ← Det er hvad jeg fik fortalt, at han gjorde, for jeg spurtede om bag et hjørne og satte mig i en iskold dugfrisk plante :S :lol:

Det er ikke mere end… 3-4 år siden :P[/QUOTE]

:lol: fantastisk

Ejjjjj … hans stakkels schæfer skal da ikke udsættes for Gimpen, Miden, Bøllen, Hystaden og Pestilensen :S

:høhø:

[QUOTE=Skattekat;821180]Ejjjjj … hans stakkels schæfer skal da ikke udsættes for Gimpen, Miden, Bøllen, Hystaden og Pestilensen :S

:høhø:[/QUOTE]

Den er da vant til alle Arløses fritløbende katte :høhø: Ej den er nuser tålmodig, så flyt du bare ind!

Hun er der ikke mere, blev aflivet kort efter at Vibeke døde. Jeg mener hun fik konstateret kræft og så gik det pludselig stærkt.

Hvis det så bare var hunden, men manden ved altså slet ikke at han er i udbud :høhø:

Det vil sige, at han bliver overrasket hvis jeg lige pludselig dukker op på hans dørtrin ? :uha:

Jeg siger bare: Birthe sendte mig … :muhaha:

[QUOTE=Skattekat;821207]Det vil sige, at han bliver overrasket hvis jeg lige pludselig dukker op på hans dørtrin ? :uha:

Jeg siger bare: Birthe sendte mig … :muhaha:[/QUOTE]

Så vil han nok sige - gjorde hun det, jamen så er det vel som det skal være :høhø:

Åh det jeg ked af. Havde jeg ikke lige opfattet, selvom jeg boede hjemme på det tidspunkt.
Mener de har haft katte før.

Haha ja det er sikkert og vidst, at han vil!

:lol: Hvad kommer der ikke ud af, at jeg har Firefox - som driller! :lol:

Næh, men er det ikke pointen ved en blind date :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Skattekat;821207]Det vil sige, at han bliver overrasket hvis jeg lige pludselig dukker op på hans dørtrin ? :uha:

Jeg siger bare: Birthe sendte mig … :muhaha:[/QUOTE]

That’s how to - go for it :muhaha:

Ska’ vi løbe om kap, Hrönn :muhaha:
Mig med mit ømme knæ og dårlige fødder… :tihi:

Det kan hurtigt blive aktuelt, for hvis jeg opsiger huset her til d. 1. og ikke har fundet noget at bo i pr. 1/7 … så mangler jeg jo et sted at bo :cool:

Så er det lidt UPS hvis han ikke er med på familieforøgelse :smiley:

Så må jeg spille ud med ‘‘Birthe sagde …’’- kortet :høhø:

MiSi - Du må få chrome så :stuck_out_tongue: