Ja, jeg tilslutter mig dem der siger to piger Tillykke
Tak Eva…om 5-6 uger ved jeg om det er beholdere …hi hi hi
Jeg tror helt sikkert også det er 2 piger ud fra de nye billeder her, stort tillykke, så skal de jo bare også gerne vise sig og være zotter, så kan du ikke bede om mere ss
mvh
Gitte
[QUOTE=GitteS;703952]Jeg tror helt sikkert også det er 2 piger ud fra de nye billeder her, stort tillykke, så skal de jo bare også gerne vise sig og være zotter, så kan du ikke bede om mere ss
mvh
Gitte[/QUOTE]
Det har du helt ret i…og tak
jeg må igennem de gamle billeder af Joy og Delight, så kan jeg sikkert se hvilken alder Joy havde da hun begyndte at skille sig ud…hi hi hi
fandt et billed fra de var 4 uger…der kan man godt se at Joy nok bliver PER
[QUOTE=haneben;703967]fandt et billed fra de var 4 uger…der kan man godt se at Joy nok bliver PER
[/QUOTE]
CUTIIIIIIIIIIIIIIE!! Jeg vil nusse og have dem i hånden:hjerte:!!
Godt det ikke er mig der skal bestemme for jeg synes stadig den blå ligner en dreng mest. Men det vil jo vise sig når de bli’r lidt større om ikke andet
Som jeg også skrev i går, så tror jeg på, det er to piger. Der er for kort afstand til at det kan være drenge synes jeg. Jeg kan huske, at jeg engang fik at vide at en pige ligner et udråbstegn på hovedet ! og en dreng et :
psst…de er jo store nu…nok ikke “voksne” Joy leger stadig utrolig meget…og Delight har børn der lige om snart skal hjemmefra…billedet er fra sidst i juni 2010…pigerne er jo 1½ år nu…men du kan tro de var søde som små
ok så…så vil jeg have dem på…skødet …og stadig nusse dem!!
ikke stikke blår i glæden over 2 tøser…vel…husk det var mig der fortalte dig at du havde vundet…ikk…LOL
der er langt, men du skal da være hjertelig velkommen på kattenussebesøg…perseren bor ved århus sårn cirka…og zotten bor ved ålborg…og jeg er sikker på at du er velkommen der også
tak…ja den med udråbstegn har jeg også hørt…men det er jo ikke alt man hører man FORSTÅR og kan genkende…men som sagt, så tror jeg også det er piger…jeg er bare ikke 100% sikker
hehhe
Bente…jeg skal lige på den anden side af weekenden ( vi skal have 18 års fødselsdag ) - gir du en kop the, kommer jeg gerne og ser de der tøsenumser efter i syningen
Det er to piger…tillykke, Bente
Vindersengen er forøvrigt sendt idag
the…jow det gør jeg da…hvad the vil du ha…for det lagerfører vi ikke…hvornår på dagen…for jeg har selvfølgelig vagter man-tir-ons…men jeg er hjemme ved ti tiden om formiddagen og skal først køre 19.30…men vil sætte pris på nogle timers søvn…mellem mine 12½ timers vagter
[QUOTE=kamikaze;704556]Det er to piger…tillykke, Bente
Vindersengen er forøvrigt sendt idag[/QUOTE]
Tak…sejt…så kan Stevie skidenfjæs, ozzy og de andre snart bunkenullerputte
Jo da du skal være velkommen i Nordjylland og kramme den smukke zottepige Delle, hun er jo selv mor nu, til en lille klon
mvh
Gitte
girls s se det hjalp med nogle lidt bedre billeder . t’løk med dem