August katte

Det går fint … han sidder ikke længere og tisser i flere minutter :ok:
Han skal have Metacam i 4 dage endnu …

5 Synes om

Godt at høre, :kryds: for det forsætter sådan.

3 Synes om

Jo han er jo tydeligvis blevet lagt ned af stress :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

Simba syntes vidst det var på tide han fik “hans” plads tilbage efter at Katja var på et kort visit :smiley:

Det første er han midt i et gab, og så skulle man vaskes.

Nu ligger han og overvejer at sove :smiley:

13 Synes om

Mine små bitte misser :smiling_face_with_three_hearts:

23 Synes om

Skønne er de :heart:, men der mangler stadig en stumphale i samlingen :tihi:

4 Synes om

I gennemført farvetema… :sunglasses: :heart_eyes:

3 Synes om

Alle kattes killinger er supersøde, men i mine øjne har disse her bare noget helt særligt

14 Synes om

Jo, men vi mangler ikke flere katte :klappe:

Det bliver forfærdeligt, hvis Filbert bliver far…

I do my best :grin:

Men jeg må indrømme, at i virkeligheden er Delle noget udenfor i farven :see_no_evil:

4 Synes om

Thank god for Photoshop - ellers var du jo nødt til at skifte ham ud… :sunglasses: :smirk_cat:

3 Synes om

16 Synes om

Der er ingen tvivl om, hvem her hjemme, der er Masso’s yndlings menneske :tihi: :hjerte:

18 Synes om

Så blev det weekend :heart:

18 Synes om

Her nyder vi det rene sengetøj

16 Synes om

I går var min eneste fridag denne uge. Delle havde fornøjelsen af mig hele dagen. Vi skal ikke nødvendigvis putte hele dagen men hun kan godt lide at vide jeg er hjemme. Så skulle jeg lige handle, og så blev jeg inviteret ud til aftensmad og et par spil pool af min kollega veninde. Kom stadig hjem i fin tid til vores aftenleg. Og hun har ikke lavet ballade, så hun har ikke været understimuleret på leg heller. Men her til morgen kl 7 (ur vækkeur var sat til kl 8, da jeg skal møde på arbejde kl 10) vækkede hun mig, fordi at nu skulle vi altså virkelig hyggeputte. Og det har vi så gjort siden. Normalt vækker hun mig oftest hvis hun ikke har mere mad. Og nu hvor klokken er lidt over 8, så smuttede hun, så jeg kan stå op. Hun kender godt nok min rutine for når jeg skal på arbejde ret godt. :lovelove:

15 Synes om

Sover godt

16 Synes om

Ham her sover også godt… :wink:

Dushara Tatters and Rags, 22.09.2024

17 Synes om

Alias er lidt af en linselus

18 Synes om

Og med rette, han er jo bedårende

:smelter:

1 Synes om

Åååååh