...bare det nu ikke skræmmer folk væk

Jeg skal prøve om jeg kan finde dig - jeg er lidt distret :wink:

Margrethe - Det er jeg også. Derfor du fik tjansen :ups:

:yikes: - synes du ikke det går lidt over gevind med det der BARF´en… :stuck_out_tongue:
VH
Susanne

Haha ja det er klart :slight_smile: men nu kan jeg ihvertfald ikke undgå at se Trekkiegrrl’s mis :slight_smile:
Kan man se et program for tilmeldte et sted?

Hvor er det fedt, Trekkie! Og hvor er jeg vild med udtrykket i øjnene! :tihi:

Hvis du kører derned må jeg måske så køre med? Jeg overvejer også stadig om jeg måske skulle prøve at tage med til min første katteudstilling… :ups:

Hvor er det fedt lavet!

[QUOTE=Margrethe;710603]Haha ja det er klart :slight_smile: men nu kan jeg ihvertfald ikke undgå at se Trekkiegrrl’s mis :slight_smile:
Kan man se et program for tilmeldte et sted?[/QUOTE]

Det eneste du kan se nu er udstillingstråden herinde hvor nogen skriver hvis de kommer. Ellers kan du ved indgangen købe et katalog hvor alle katte står i. For at finde Kattegale ad den vej kræver det så at du enten A: ved hvad folk hedder så du kan finde dem i den alfabetiske udstillerliste bagerst eller B: At du ved hvad kattene hedder på stamtavlen og hvilken race, farve m.m. de har :wink:

Nåh ja, og så skal du huske at det er en udstilling der er delt over to dage, så de Kattegale der har Maine Coon, Birma, Norsk Skovkat og andre semilanghårsracer, de kommer kun søndag.

Det ville jeg nu gerne have set live. :slight_smile:

Sjovt fundet på.

Ja så er du da i hvertfald sikker på at ingen stikker fingrene ind i buret, hvis det er sådan deres hånd ender med at se ud:høhø:

Flot. Der mangler bare en åben kiste, en kat kan slænge sig i… :smiley:

Måske skulle jeg også lige nævne det her, at jeg har ledige pladser i bilen, hvis nogen vil med fra Fyn lørdag. Vi (Vivi Bodil og jeg) kører kl. 9.30.

Argh hvorfor siger du det NU hvor jeg ikke kan nå at lave en… Det ku’ ellers ha’ været så godt L

wow hvor er det bare flot:rock::thumbup: jeg skal selv snart igang med bur gardiner. har dog fået lov at låne til Strøby:hjerte:
Rikke

Hvor er det flot, og så gør det bare chancen for at finde dig, så meget større. Glæder mig til at hilse på dig.

Og jeg matcher buret :wink:

(til folk der vil finde mig…)

hvor er det bare fedt lavet!
Der er j o nogle kreative sjæle herinde

Gid jeg var det…:tihi: