Billeder af isbjørnene :)

haha ellers må du have sådan en som man har når man skal ud og flyve… ellers skal jegn ok holde ham i ørene :stuck_out_tongue:

Nej nej, jeg skal nok være der :wink:

Helt vildt gode billeder af smukke misser, Lotte! :smiley:
Især ham den lille stibe-bølle…frækheden lyser bare ud af ham…jeg er slet, slet ikke misundelig nej! :cool2:

[QUOTE=HeroldDesign;706369]Helt vildt gode billeder af smukke misser, Lotte! :smiley:
Især ham den lille stibe-bølle…frækheden lyser bare ud af ham…jeg er slet, slet ikke misundelig nej! :cool2:[/QUOTE]

:tihi: Tak :slight_smile:

Haha, hvordan kan du tro han er en bølle, han synes selv han er en ren engel :smiley:

  • Men det er han nu os, når han putter med hans moar, ellers er der krudt i ham, og det går ud over de store, som ELSKER at tumle med ham :smiley:

Åhhhhh de er alle 3 SÅ smukke!! :hjerte::wehuu: Luka er altså en rigtig lille sveske! :hjerte: :tihi:
Billederne er rigtig gode, og godt gået du har fået alle 3 på én gang! :ok:

[QUOTE=Kimilla;706371]Åhhhhh de er alle 3 SÅ smukke!! :hjerte::wehuu: Luka er altså en rigtig lille sveske! :hjerte: :tihi:
Billederne er rigtig gode, og godt gået du har fået alle 3 på én gang! :ok:[/QUOTE]

Tak Camilla …
Ja, jeg er selv stolt over det lykkes :slight_smile:
( Og det minder mig om, jeg har glemt at skrive til dig - Sorry, gør det senere :slight_smile: )

[QUOTE=Lotte;706375]Tak Camilla …
Ja, jeg er selv stolt over det lykkes :slight_smile:
( Og det minder mig om, jeg har glemt at skrive til dig - Sorry, gør det senere :slight_smile: )[/QUOTE]
Det er der også god grund til at du er det! :slight_smile:

Sig ikke sorry, jeg har ikke siddet og ventet. - Du skriver bare når det passer. :slight_smile:

sikke nogle dejlige billeder Lotte…modellerne er bare så søde og tålmodige…tak fordi du lod os kigge med

[QUOTE=Kimilla;706376]Det er der også god grund til at du er det! :slight_smile:

Sig ikke sorry, jeg har ikke siddet og ventet. - Du skriver bare når det passer. :)[/QUOTE]

Tak Camilla … :slight_smile:

Helt enig , og tak for den søde ros :slight_smile:

Smaddergode billeder af de smukke katte - og hold da op, hvor kan Luka da se uskyldig ud :tihi:

Den lille engel vil man da aldrig mistænke for at have gjort noget galt :engel2:

Smukke smukke billeder af nogle bedårende katte :love2::hjerte:

Fine billeder Lotte!!! Og sikke LILLEBITTE Luka ser ud, mellem de to storebrødre :smiley:

Hvor er de altså bare dejlige alle tre :hjerte::hjerte::hjerte:
Og rigtig gode foto :smiley:

Aaaaaaaaaaaaaaaadddddrrrrrr, hvor er de griiiiiiiiiiiiiiiiimme:tihi::tihi:

Helt vildt! Kiiik…VIDUNDERLIGE:smelter::smelter::smelter:

Tak tak allesammen … :slight_smile: