Billeder er væk fra tråde!

Hej igen.
Når jeg søger i gamle tråde, så står der jo altid noget a’la “Se lige vores tykke kat …” og så fremgår det af teksten at der skulle være flere billeder. Men der er bare ikke nogle billeder! Er det fordi det er gamle tråde (og hvad er gammelt!) og/eller sætter I en begrænsning på af pladshensyn (de fylder jo hurtigt op) så efter XX antal uger, så autoslettes billeder fra tråde!

Men en rigtig god side, i øvrigt :slight_smile:

De bedste hilsner fra

Frank

Det er simpelthen fordi vi flyttede i oktober! :slight_smile:
Altså, vi flyttede forum skabelon. Og mens trådene kan flyttes med over, er det noget med at ikke alle billeder kommer med.

Og dérfor er en masse billeder væk.
Kig evt lidt mere her : Arkivet lukker

1 Synes om

Billederne i vores gamle indlæg er desværre blevet væk. Vi har flyttet forum i 2 omgange her i de seneste år, og det er desværre gået ud over vores billeder, som af årsager, jeg ikke skal gøre mig klog, ikke er fulgt med. Jeg ved meget lidt om det rent tekniske her på forum. Det er RuneS, der står for det.

Men det er i hvert fald forklaringen - at de desværre er forsvundet i to omgange. Dvs. vi har stadig billederne fra den seneste overflytning i vores backup, men de fulgte desværre ikke med konverteringsprocessen.

1 Synes om