Billeder fra killingenus

Du er blokket fordi du havde det der hvidløgshalløj med :muhaha:

[QUOTE=HeroldDesign;943131]Øv altså, nu hr jeg prøvet i IE, Chrome OG i Firefox og jeg kan ik se dem i nogen af dem.
Hvilken browser bruger I der kan se dem?[/QUOTE]

Jeg bruger Chrome :slight_smile:

Og nu kan jeg ikke se dem.

[QUOTE=Catika;943135]Du er blokket fordi du havde det der hvidløgshalløj med :muhaha:

[/QUOTE]

Jeg har prøvet både i Chrome og IE, men uden held …

Jeg ser det nu uden problemer i Chrome…

Nu kan jeg også se dem :slight_smile:

Jeg bruger Chrome :slight_smile:

Skønt!! :smelter: Ih de sovende killinger der!!!

Ihhhhhh hvor ser det bare hyggeligt ud :slight_smile: Øv, der er så langt til øen… Ville jo gerne engang hilse på Ghetto :slight_smile:

Hvor ser det bare hyggeligt ud :slight_smile:

[QUOTE=Catika;943124]Nej de var ikke så trætte som jeg kunne ha’ ønsket, men det var de tilgengæld om mandagen, Ghetto stod først op ved 12 tiden :tihi:

Jo der var 2 killinger, men også 8 voksne :cool2:[/QUOTE]

Øj jeg var ikke klar over du havde så mange voksne katte :hjerte:

Uden jeg nogensinde har mødt nogen af dem, så er ham her altså bare en vinder :smiley:
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?31993-GHETTOOOOOO

[QUOTE=DK Sugieh;943221]Uden jeg nogensinde har mødt nogen af dem, så er ham her altså bare en vinder :smiley:
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?31993-GHETTOOOOOO…[/QUOTE]

tsk tsk… de katte, de katte :smiley: :hjerte:

Gode billeder :slight_smile: det ser rigtigt ud til at I har hygget jer :slight_smile:

Ja, der var kattehår i kagerne, men heldigvis kun to killinger til at spolere en ellers hyggelig eftermiddag. :stuck_out_tongue:

Men hende den klæbende Chiarra:hjerte: var godt nok svær at ryste af… :smiley:

Ihh hvor ser det ud til at have været mega hyggeligt!
Jeg komme altså forbi og nusser på de der grimme, grimme katte en dag Tine :slight_smile:

Jeg var faktisk igang med at skrive en kommentar imorges, men hende den tykke har sat mig på begrænset adgang til laptop, så det lykkedes ikke :wink:

Skønne billeder og rent faktisk er det lykkedes dig at fange et ganske hæderligt billede af mig :slight_smile: Må jeg snuppe det, så jeg sparer pengene, nu jeg skal have månedskort?

Det ser ud til at ha været hyggeligt både for mennesker og dyr :smiley:

Jeg vil altså gerne se chaufførens ansigt, når det her billede toner frem :wink: :stuck_out_tongue:

[QUOTE=DK Sugieh;943371]Jeg vil altså gerne se chaufførens ansigt, når det her billede toner frem :wink: :stuck_out_tongue:

[/QUOTE]

Nårrhh ja - men der står da, at det skal være vellignende og det klarer det da meget godt :klapper::klapper::klapper: