Buster er sløj igen

:kram: :kryds: for Buster

1 Synes om

Trøsteknus! Strøtanke skal være at let narkose og en skylning af bihulen er meget hurtigt overstået og nogle gange nærmest kan udrette mirakler… vi bruger det jo også til snotforkølede mennesker, inkl. spædbørn, dog uden narkosen, men med sådan en næseballon-dims… HVIS du griber efter strå og der ikke er andet der truer hans velfærd, så er det et meget hurtigt overstået lille “indgreb”…
VH
Susanne

2 Synes om

@louiseogbuster Det er jeg ked af at læse. Vi sender krydsede poter og positive tanker afsted mod jer.

Gode tanker herfra håber på det bedste :heart:

Jeg vil gerne gribe efter strå, det er ikke forkølelse isoleret set der siger mig at han ikke skal igennem ret meget.
Det er mere det at han har været meget syg i år, og de sidste fem uger været påvirket af uspecifikke mavegener.
Og han har stort set ikke spist i to døgn nu, kun det jeg har tvunget i ham.

Det er meget der skal opvejes mod hinanden, og den endelige beslutning tages først derude i morgen. Er dig forberedt.

Tak for alle jeres varme tanker.

Nu vil jeg nusse Buster og kravle i seng.

6 Synes om

Åh nej dog. :cry: Du og Buster er i mine tanker. :kram:

Buster og jeg skal være ved dyrlægen kl 9.10…
Heldigvis kører en overbo os.

Jeg håber det bedste for dig og Buster :kryds:

1 Synes om

God bedring til Buster

1 Synes om

Buster lever endnu

Er lige kommet hjem fra dyrlægen, overboen kørte.

Dyrlægen kunne ikke finde andet end det på de øvre luftveje.
Vi blev enige om at de beholder ham til i morgen og giver væske og prøver at få mad i ham. Og så tager blodprøver.
Jeg hører formentlig noget om blodprøverne i dag. Ellers taler jeg med dem i morgen og tager den store beslutning der.

17 Synes om

Dyrlægen ringede for lidt siden.
Hæmatokrit var - mod forventning - i den lave ende.
Trods appetitstimulerende og kvalmestillende spiste han stadig ikke :frowning:

Vi taler sammen i morgen formiddag, og aftaler hvad der så skal ske.

4 Synes om

@louiseogbuster :kram:

2 Synes om

Tak for alle tankerne

1 Synes om

Jeg er så meget i tvivl om, hvorvidt jeg gjorde det rigtige i går ved at lade Buster modtage lidt behandling.

Og lige nu har jeg det rigtig skidt, med kvalme og ondt i maven. Og ingen appetit. Og skal selv til en undersøgelse 10.20, og skal faste g tørste i to timer inden.

Hører tidligst fra dyrlægen omkring kl 10, når de har haft gennemgang. De ved jeg skal til undersøgelse, så håber de tager sig tid til at ringe, så jeg kan tage en til undersøgelsen med vished.

Min far kører mig hjem fra dyrehospitalet uanset om Buster er med eller ej. mit hjerte siger at han ikke er med.

Havde en lang og god snak med @Marianne i weekenden hvor vi bl.a. talte om hvornår man ved man skal sige stop. Og et af tidspunkterne er når man ikke selv kan klare de daglige bekymringer om kattens ve og vel længere - og der er jeg nu. Jeg er ikke sikker på at jeg vil kunne nyde det hvis ikke Buster er 110% frisk, hvis han skal med hjem.

i går eftermiddag ville han jo stadig ikke spise, og kan ikke overskue at han ikke vil spise.

Tanker modtages med kyshånd.

Nå ja, Stine mangler sin ven.
Hun kigger de steder han plejer at være, seng, vindueskarm osv, og så har hun ikke helt ville samme kontakt med mig.
Putte har hun dog gerne villet, hun er jo min lille skødekat - man ligger allerbedst på ryggen på menneskets lår, og lader sig nusser på hage, kinder og mave.

Fra internatet ville de formidle hende som enekat - eller med en gammel, venlig kat. (Som Buster jo var)
Som hun har udviklet sig herhjemme tror jeg ikke hun vil trives som enekat - så der er nye overvejelser.

Dyrlægen ringede lige før.
De er ingen bedring at spore, snarere tværtimod - så i dag bliver det afsked.

Åh nej det er jeg ked af at høre, Louise! :kram:

Det gør mig ondt, Louise. Men det er jo nok det tydeligste tegn, du kan få, på, at tiden er kommet nu :troste:

1 Synes om

Det er jeg ked af at hører :kram:

1 Synes om

Det gør mig så ondt :kram: du og Buster er i mine tanker

1 Synes om