Buster er sløj igen

@louiseogbuster :kram:

2 Synes om

Tak for alle tankerne

1 Synes om

Jeg er så meget i tvivl om, hvorvidt jeg gjorde det rigtige i går ved at lade Buster modtage lidt behandling.

Og lige nu har jeg det rigtig skidt, med kvalme og ondt i maven. Og ingen appetit. Og skal selv til en undersøgelse 10.20, og skal faste g tørste i to timer inden.

Hører tidligst fra dyrlægen omkring kl 10, når de har haft gennemgang. De ved jeg skal til undersøgelse, så håber de tager sig tid til at ringe, så jeg kan tage en til undersøgelsen med vished.

Min far kører mig hjem fra dyrehospitalet uanset om Buster er med eller ej. mit hjerte siger at han ikke er med.

Havde en lang og god snak med @Marianne i weekenden hvor vi bl.a. talte om hvornår man ved man skal sige stop. Og et af tidspunkterne er når man ikke selv kan klare de daglige bekymringer om kattens ve og vel længere - og der er jeg nu. Jeg er ikke sikker på at jeg vil kunne nyde det hvis ikke Buster er 110% frisk, hvis han skal med hjem.

i går eftermiddag ville han jo stadig ikke spise, og kan ikke overskue at han ikke vil spise.

Tanker modtages med kyshånd.

Nå ja, Stine mangler sin ven.
Hun kigger de steder han plejer at være, seng, vindueskarm osv, og så har hun ikke helt ville samme kontakt med mig.
Putte har hun dog gerne villet, hun er jo min lille skødekat - man ligger allerbedst på ryggen på menneskets lår, og lader sig nusser på hage, kinder og mave.

Fra internatet ville de formidle hende som enekat - eller med en gammel, venlig kat. (Som Buster jo var)
Som hun har udviklet sig herhjemme tror jeg ikke hun vil trives som enekat - så der er nye overvejelser.

Dyrlægen ringede lige før.
De er ingen bedring at spore, snarere tværtimod - så i dag bliver det afsked.

Åh nej det er jeg ked af at høre, Louise! :kram:

Det gør mig ondt, Louise. Men det er jo nok det tydeligste tegn, du kan få, på, at tiden er kommet nu :troste:

1 Synes om

Det er jeg ked af at hører :kram:

1 Synes om

Det gør mig så ondt :kram: du og Buster er i mine tanker

1 Synes om

Det var trist læsning, men den rigtige beslutning, selvom den er uendelig hård at tage :cry:
Mange tanker til dig :kram:

1 Synes om

Hvor gør det mig ondt :cry:

…uanset hvor rigtig beslutningen er, så gør det bare så forbandet ondt!
:kram:

1 Synes om

Det gør mig virkelig ondt Louise :ked: Jeg ved jo hvor hård den seneste periode har været for dig - hvor tankerne har kørt for fuld skrue konstant. Du gør det rigtige i at tage beslutningen nu - omend den er hård og gør ondt. Jeg håber I får en fin afslutning :hjerte:

:kram:

1 Synes om

Det gør mig ondt, men det er klart den rigtige beslutning :kram:

1 Synes om

Det gør mig ondt Louise :disappointed_relieved:

1 Synes om

De varmeste tanker herfra :heart:

1 Synes om

Der gør mig virkelig ondt :cry:
Kram og knus

1 Synes om

Buster fik 13½ år og al den tid han var hos dig har han haft det som blommen i et æg.
Håber du kan bruge det som en lille trøst.

Det er så hårdt at skulle sige farvel til vores pelsbørn.

:kram:

3 Synes om

Det gør mig ondt Louise :troste:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Åh nej :disappointed_relieved:, Trøsteknus til dig.
VH
Susanne

1 Synes om