Jeg glæder mig som en vanvittig til at se ham som voksen!
Forstår jeg godt Annie - Han bliver smukkere og smukkere med alderen
Svært ikke at kunne lide billederne, når motivet er så smuk
Han har et utrolig smukt ansigt, og jeg kan godt forstå, at dommerne gerne vil kysse ham til udstillingerne - det ville jeg også gøre, hvis jeg kunne
Hvor er han bare smuk og det er Smoke bestemt også.
Skønne billeder du har fået taget.
Mvh
Yvonne
Dejlige billeder, af dem begge. Kønne katte kan man ikke få nok af
Ihhhhh…han er altså eventyrlig smuk og sød og nuttet og pragtfuld… og…og…en hel masse andet godt.
Meeeen, Smoke er altså heller ikke helt uden evner i at være sød og nuttet
[QUOTE=Eva;964948]Hvor er han en fantastisk smuk kat - det har du jo også dommerrens ord for
Smoke er også dejlig - du bor sammen med to skønne katte [/QUOTE]
Dét er han nemlig!
og Smoke, ja han er bare Smoke… På sin helt egen og eneste rigtige måde!
[QUOTE=velfa;964950]Hvor er han dog blevet stor og flot. Hans mønster er virkeligt smukt og hans laaaange hale skøn.
Godt at du ikke glemte dejlige Smokey med de smukke øjne.[/QUOTE]
Ja, han er blevet meget stor, og hans hale er FANTASTISK! da han blev fønnet igår slog det mig hvor stor hans hale rent faktisk er nu
Ja, Smoke har altid haft nogle dejlige øjne!
Hehe…
Nej der hersker ingen tvivl om at den unge mand så absolut ved lige præcis hvor lækker han er hehe… (var der nogen der sagde veludviklet selvttilid )
[QUOTE=Vipstøsen;965067]jamen altså… han er stadigvæk smuk og dejlig, put med at han er blevet ældre
Pst… sig lige til Coop, at jeg er nødt til at se nogle flere billeder af ham for at se om han er ligeså smuk :)[/QUOTE]
Hehe… Skal nok se at få taget flere billeder, det kræver bare at jeg ikke har hovedpine (hvilket er lettere sagt end gjort)
tusind tak!
Jeg er helt enig hehe…
Mine tanker om igen!!
(men det ved du jo )
Ja, ham er jeg VIRKELIG stolt af! Uanset hvordan han klarer sig i fremtiden!
[QUOTE=Baileyhusmis;965175]Hvor er han skøn
Og fin mave han viser frem :D[/QUOTE]
Ja hans mave den skal kysses - og han tillader at man kysser den
[QUOTE=Pernille DL;965204]Hvor er han bare dejlig Det ser ud til, at hans øjne har en ring af grønt inde omkring pupillen - så fint
Super flot mønster han har!
Smoke er også bare en dejlig mis [/QUOTE]
Ja, hans øjne har en ring af grønt ligesom Smoke også har - selvom man ikke kan se det så godt på det billed.
[QUOTE=FinnFrode;965309]Rigtigt gode billeder.
Coop er en meget smuk stribemis - ja, det er de begge jo. :)[/QUOTE]
Det er de nemlig!!
[QUOTE=DK Mammarazzi;965997]Tillykke med ham
Ja han bliver da bestemt ikke mindre lækker med tiden [/QUOTE]
tusind tak Rikke! Og nej det gør han bestemt ikke! Tværtimod
Jeg glæder mig SÅ meget til at se ham som fuldvoksen - og til at se hvordan hans mønster udvikler! Ja faktisk ville ejg ikke beklage mig hvis hans mønster ligesom bare stoppede sin udvikling nu. Det er helt perfekt som det er lige nu.
Nemlig!!
Svært ikke at kunne lide billederne, når motivet er så smuk
Han har et utrolig smukt ansigt, og jeg kan godt forstå, at dommerne gerne vil kysse ham til udstillingerne - det ville jeg også gøre, hvis jeg kunne [/QUOTE]
tusind tak!! du er velkommen til at hilse på ham hvis du dukker op på en udstilling. Coop mener ikke at man kan få for meget opmærksomhed :klapper:
[QUOTE=Kiwa;966090]Hvor er han bare smuk og det er Smoke bestemt også.
Skønne billeder du har fået taget.
Mvh
Yvonne[/QUOTE]
Tusind tak!
Nej det kan man nemlig ikke
[QUOTE=Sim-Sim;966226]Ihhhhh…han er altså eventyrlig smuk og sød og nuttet og pragtfuld… og…og…en hel masse andet godt.
Meeeen, Smoke er altså heller ikke helt uden evner i at være sød og nuttet :-)[/QUOTE]
Hihi… Tusind tak Berit!
Og nej, Smoke er bestemt ikke uden evner!
Hvor er han smuk og sikke flotte striber han har
Tusind tak! Ja i mine øjne er hans striber også bare helt perfekte!
De er rigtig smukke begge to, på hver deres helt egen måde
tusind tak!!