Camilla og NP var også ude for det på et tidspunkt… altså en levende kyller…
Kan ikke huske hvad der skete med kræet… Tilbød ellers, som den gode veninde jeg jo er, at skaffe dem af med kylleren - men Tjalfe og Aske måtte i hvert fald ikke få den Ville ellers gerne have set om de ville acceptere den slags kyller, når nu at de der løsfrosne ikke fristede :fløjte:
Rimmen… hos Maxsøe’s dyrefoder på Islevdalsvej i Rødovre kan du købe frosne mus… Mine gider ikek at sætte tænderne i dem, men det kan da være at det er noget for dine
[QUOTE=Ann K;163033]Camilla og NP var også ude for det på et tidspunkt… altså en levende kyller…
Kan ikke huske hvad der skete med kræet… Tilbød ellers, som den gode veninde jeg jo er, at skaffe dem af med kylleren - men Tjalfe og Aske måtte i hvert fald ikke få den Ville ellers gerne have set om de ville acceptere den slags kyller, når nu at de der løsfrosne ikke fristede :fløjte:[/QUOTE]
Vores levende af slagsen slagtede NP selv:sorry:
Camilla
[QUOTE=Rimmen;162982]Regitze, jeg kan se at du bor her i storkøbenhavn, hvis du/i alligevel skal kører efter det, så vil jeg godt give en slat til benzin, hvis du/i vil købe nogle kyller med til mig, og så kan jeg evt samle dem op hos dig, eller noget - hvordan lyder det ?
[/QUOTE]
jamen selvfølgelig - jeg lægger bare bagsæderne ned - så skulle der være plads til et par hundrede kilo kylleryller
Hæ - jeg tror at Camlla og NP så det som en barmhjrtighedsgerning… fremfor en opvækst i et hus fyldt med Korater og Russere - SULTNE Korater og Russere!!! Der oven i købet ikke kan jage…
Men jeg ville nu alligevel gerne have set, hvad Aske og Tjlfe ville have stillet op med en levende kyller… og om ikke andet, hvis ikke de ville have slået den ihjel, så kunne kræet da have boet her til den var gammel nok til Coq au Vin -surrender
[QUOTE=Ann K;163096]Hæ - jeg tror at Camlla og NP så det som en barmhjrtighedsgerning… fremfor en opvækst i et hus fyldt med Korater og Russere - SULTNE Korater og Russere!!! Der oven i købet ikke kan jage…
Men jeg ville nu alligevel gerne have set, hvad Aske og Tjlfe ville have stillet op med en levende kyller… og om ikke andet, hvis ikke de ville have slået den ihjel, så kunne kræet da have boet her til den var gammel nok til Coq au Vin -surrender[/QUOTE]
Hvor længe tror du lige, Nanna kunne have styret sine meget veludviklede fuglejagtinstinkter?-what (Hvis vi henter flere kyllere, og der er en levende i mellem, så skal vi da overveje, om Banden må få levende legetøj:besvimer:)
Camilla
[quote=dkkorat;163097]Hvor længe tror du lige, Nanna kunne have styret sine meget veludviklede fuglejagtinstinkter?-what (Hvis vi henter flere kyllere, og der er en levende i mellem, så skal vi da overveje, om Banden må få levende legetøj:besvimer:)
Camilla[/quote]
Pointen er at vi ikke havde Nanna dengang, så en hanekylling ville kun skulle beskyttes mod ræven - og der kunne vi sikkert have flikket et eller andet brugbart sammen
Og legetøj??? Nahhh - hvis smådrengene havde fundet kylleren interessant, havde de dælme ikke leget med den!!! Den havde været død hurtigere end du kunne have sagt Kyller
[quote=Battlestar;163081]jamen selvfølgelig - jeg lægger bare bagsæderne ned - så skulle der være plads til et par hundrede kilo kylleryller
det er skam intet problem :)[/quote]
Åh jamen det lyder jo helt perfekt! (Så kan jeg jo også hilse på dine skønne katte på forbivejen )
Jeg skal bare ikke have flere kyller end jeg kan slæbe på i bussen eller have bag på cyklen
[quote=Mona Jensen;163177]Rimmen…mine katte går jo frit -
De fanger mus hver dag.
Vi har problemer med tandkødet på nogle af vores katte - alligevel.[/quote]
Ja, jeg ved godt at det ikke er en garanti for at det bliver bedre, men man har jo lov at håbe - og om ikke andet, så er det i hvert fald sundt for misserne
[quote=Mega;163026]Og jeg har hørt om to andre, der også oplevede det.
Jeg er helt sikker på, jeg ville være gået i gang med at bygge hønsehus, hvis jeg selv var kommet ud for det, men nogle æg havde jeg jo ikke fået ud af det.[/quote]
Næ - ingen æg. Det er nemlig HANEkyllinger der gasses
Nu er jeg lige fræk, jeg er selv fra Storkøbenhavn, og mine katte elsker de små gule. Desværre er opdrætteren til de 2 første som solgte mig disse lækre guf, flyttet til Aalborg, og nu er det ved at være tid til at skulle skaffe nogle selv.
Problemet er bare at jeg ikke liiiige har plads til en 300 + i fryseren her hjemme. - Så hvis I er nogle som skal købe, ville jeg være så fræk at høre om man kunne hoppe med på vognen? Er selv en glad bil ejer som gerne hjælper på den måde også hvis der skulle komme problemer med mangel af bil.