Dato for killingenus på Amar'

:juhu: :wehu:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;611951]Ihhh det lyder sååå hyggeligt, men det er jo desværre såååå laaaangt væk :frowning:
Måske en anden fra Fynsland har lyst, så man kunne køre sammen derind ;)[/QUOTE]

Orrhhh jeg gad godt med over og nusse killinger, katte og Annie (havde jeg nær sagt :tihi:) Hilse på dig Annie selvfølgelig.

Desværre er tidspunkterne lige omkring når vi selv venter killinger …
(måske jeg skulle arrangere killingenus her hos mig til efteråret engang)?

[QUOTE=Lindvig;612072]Orrhhh jeg gad godt med over og nusse killinger, katte og Annie (havde jeg nær sagt :tihi:) Hilse på dig Annie selvfølgelig.

Desværre er tidspunkterne lige omkring når vi selv venter killinger …
(måske jeg skulle arrangere killingenus her hos mig til efteråret engang)?[/QUOTE]

Jeg har godt nok hørt om fødsler, der trækker længe ud - men 4 uger alligevel … :tihi:

Ihhh det ville jeg gerne, så jeg kan hilse på alle jer sjællændere igen, men trykker mig ikke ind på en dato, men ser hvad i finder ud af, og så om det kan lade sig gøre for mig den dag.

åh det lyder super hyggeligt :smiley:

Det kunne være super hyggeligt, så håber jeg bare det bliver en dato hvor vi kan :slight_smile:

Nååååår glemte jeg lige at skrive, at jeg også har et par arbejdsweekender ind imellem ?.. kunne I ikke gætte jer til det ? :klapper:

Weekenden d. 25.-26. er inden fødslen og arbejdsfri, så jeg :kryds: for at det bliver der.
Det kunne være SÅ hyggeligt at hilse på jer live :ok:

Jeg kommer formentlig uanset dato…
Damn - så fik jeg vist lige røbet, at jeg ikke har et liv :klapper:

Jeg vil med denne gang… Koste hvad det vil!!! Bare sig frem!! Jeg skal røre på mislinger!! Jubiiiii…!!!

Hm, jeg har stemt forkert kan jeg se efter et tjek af Michaels vagtkalender.
Vi kan kun søndag den 10. og ikke lørdag den 9.

Jeg er vist ikke så velkommen :ups:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;611951]Ihhh det lyder sååå hyggeligt, men det er jo desværre såååå laaaangt væk :frowning:
Måske en anden fra Fynsland har lyst, så man kunne køre sammen derind ;)[/QUOTE]

uha det lyder godt…
det er også rigtig mange år siden jeg har set “skovkatte” live, det kunne også være rigtig hyggeligt at få sat nogle ansigter på nogle af navnene herinde fra.

så hvis det bliver en dato jeg kan vil jeg meget gerne komme :smiley:

Hvorfor skulle du ikke være velkommen…? Er det ikke for alle kattegale, eller??

Orv jeg ville rigtig gerne kigge forbi også. :slight_smile:

Så jeg er lige med på en kigger her, håber det er o.k. :slight_smile:

Jo, alle er velkomne ellers havde jeg ikke lavet en tråd om det :slight_smile:

Det plejer da heller ikke at være sådan, at nogle er velkomne og ikke andre.
I så fald inviterer man jo privat :slight_smile:

Det var bare øh sådan en tanke, jeg fik, da jeg ikke ehm er særlig velset hos øh nogen. :ups: :ups: :surrender1:

Jamen det regnede jeg da også med når det var skrevet offentligt :slight_smile:

Men synes du ikke det er urimeligt, at fremlægge den slags?
Du har konkluderet, at du ikke er velkommen - ud fra hvad, har du konkluderet det?

Hvis du har en sådan tanke, synes jeg du skulle skrive en PB til Annie og spørge om du er velkommen - fremfor at konkludere, at det er du nok ikke.

Bare du ikke tager min Mika med hjem, så er jeg glad :inlove: