December katte

Jeg væltede lige et krus te med min albue fordi jeg måtte sno mig for at få taget dette billede af Mishka :roll_eyes:, men han er da blevet en flot fyr, synes jeg :heart:

21 Synes om

Han er fantastisk smuk :smelter:

8 Synes om

Er den smukke fyr ikke fra dig @Jeanette ?
Ham kan du da godt være stolt af :thumbup:

5 Synes om

Wauw Wauw :smelter:

4 Synes om

Hvor er hun fin på alle måder :heart:

6 Synes om

En lysende stjerne

18 Synes om

Tror I at der er varme på radiatoren?

De gamle er ret rolige i disse dage - der er jo slukket for varmen udendørs.

18 Synes om

Jeg har skiftevis lavet noget praktisk og set en YouTube video. Har lige haft en pause hvor jeg så en video. I det sekund jeg slukkede for tv’et for at lave noget praktisk, hoppede Delle op og lagde sig på skødet af mig. Spindende. Det kan man jo ikke sige nej til. Så må jeg jo blive liggende. Det var godt nok ærgerligt, hva?

13 Synes om

Jo han er fra os, Han er Bror til vores Beier :heart:
Vi er mega stolte af ham, han er virkelig en smuk fyr :smelter:

9 Synes om

Han har hele tiden været en flot fyr, han er bare blevet flottere. :heart_eyes:

6 Synes om

Frk. Friis i haven

26 Synes om

Frk Friis er en rigtig julegodte :love:

5 Synes om

Hvor er hun skøn… :hjerte:

6 Synes om

Wow hvor er hun smuk :smelter:

4 Synes om

Tak for roser til Friis :heart:
Hun er 13 år så ved at være en ældre dame.

7 Synes om

Sådan kan en hårbolle også se ud. Og det er ikke negativt ment - det er bare en ret imponerende pels! :slight_smile:

9 Synes om

Fornærmet kat over mange ting står anderledes

15 Synes om

Tak - ja de kan være rigtig fine i fuld vinteroverfrakke :sweat_smile: en god del af det er dog stadig kat :see_no_evil:

Hun har det fra sin far - han havde lækker stor pels der sjælden dullerede

21 Synes om

Jeg er meget imponeret over de klassiske persere​:heart_eyes: De persere, jeg har mødt, har haft skønt temperament, men jeg er ikke så stor fan af manglende næse og de evigt rindende øjne. Det kommer de klassiske jo så fint udenom. Men den pels ville jeg slet ikke turde give mig i kast med :joy: Og der selvom jeg har haft en små 20 år med birma (deres pels er derudover også blevet mere vattet og fyldig end de var dengang mimre ligesom ansigterne ser anderledes ud på en del af dem)

7 Synes om

Tak :grinning:

Birma pels er gået fra semilanghår til langhår?

Jeg bruger nu ikke meget tid på pelspleje - jeg vasker aldrig mine katte. De bliver børstet om vinteren, men om sommeren har de fleste relativ kort pels så der er ikke meget pelspleje hos mine.

Jeg har også forsøgt at selekteret for god pels kvalitet. Som både katten - og jeg kan styre. Der skal være god over og under pels.
Og så skal de se fab ud med én børstning. Det er et af mine kriterier for god pels. :slightly_smiling_face:

8 Synes om