God fornøjelse Annie - det var noget med I skulle lave chokolade ikke? mums
Jeg er SÅ enig!!
Ingrid: :S
Jamen, jeg havde ikke set, der allerede var en tråd. Så mine idéer er blevet hugget - eller skudt ned :klapper:
oO FOKUS FOKUS FOKUS…
nu skal du læse…
… vil hellere lege med katten
… nej det er vigtigt at læse
… men sjovere at lege
… ok 10 minutter men så SKAL du også læse…!
.oO(Glæder mig til at vi i dag skal til min søsters runde fødselsdag, hygge og lækker mad og masser af mennesker :D)
.oO(Ja Nunuu, en glas vand fylder altså meget når det lægges ned, det kunne jeg godt have fortalt dig inden du gjorde det )
:julepakke:julepakke:julepakke
. o 0 Postmand Per har lige været her med en STOR pakke…
. o 0 til mig ?!
. o 0 skal jeg pakke den op nu - eller skal jeg gemme den til juleaften…
. o 0 sikke da en glædelig overraskelse…
. o O så er der lavet peppermyntepastiller. Uh de er altså goe…!
Jeg gik også til den.
Idag bliver en god dag!
. o O ( Ihhh hvor Diamond bare dufter så skønt. Og er så smuk i pelsen!
)
:love2::love2::love2::love2: Så New Years Eve igår… Den er simpelthen sååååååååååååååå god!!! En rigtig dejlig tøsefilm med lækre mænd, søde piger, kærlighed og masser varme… Just loved it! Min veninde og jeg gik stor smilende ud af bio til trods for tis regn og storm… Den kan anbefales, hvis man som jeg, er en sucker for romantik…
Og…Og…Og… Jeg er HELT vildt glad! Jeg har lige vundet et SmartBox gavekort for en weekend for 2!!! Jeg har ALDRIG vundet noget tidligere (udover kattenes kærlighed) så jeg er SLET ikke til at skyde igennem. De sender det idag, så jeg får det i morgen eller mandag… FEDT FEDT FEDT!!!
.oO(sidder med farve i håret )
.oO(håber godt nok ikke at resultatet bliver lige så hidsig gulerodrødt som det ser ud til nu )
.oO(det er Britas skyld, at jeg overhoved trænger til hårfarvning )
.oO Kææft jeg er smadret…
.oO Besøg af kæresten i 2 dage tager altså en del energi… :høhø:
.oO Nå… Kan da lige slappe af i dag, inden jeg skal ud til ham i morgen aften, og med ham og hans venner i byen…
.oO Surmuler stadig over at jeg ikke kan komme over og nusse katte alligevel… Dumme bank!!!
.oO Nå… let din mås og gå i gang med det tøj og rengøring Sabrina!
Yet again, to much information
[QUOTE=Marianne;747712]:love2::love2::love2::love2: Så New Years Eve igår… Den er simpelthen sååååååååååååååå god!!! En rigtig dejlig tøsefilm med lækre mænd, søde piger, kærlighed og masser varme… Just loved it! Min veninde og jeg gik stor smilende ud af bio til trods for tis regn og storm… Den kan anbefales, hvis man som jeg, er en sucker for romantik…
[/QUOTE]
Skal så bare lige høre om du også kunne lide Valentines day??
Hvis de samme der har lavet de to film, og jeg har endnu ikke fundet nogen der syntes om den
.oO(Sikke et mærkeligt vejr det er i dag :S Først så stooormer det, så regner det, så skinner solen og så stormer det igen )
.oO(Nå men vi tager chancen og tager en tur på strøget til juleshopping Min chef havde nemlig været så sød og givet os alle en julefridag :yah:)
:klapper::klapper::klapper::klapper:
. o 0 blev helt fri for at gruble over, om jeg kunne vente med at åbne min pakke…
. o 0 der står, at den skal åbnes før juleaften,…
. o O ( Sikke dog et møgvejr det er i dag - jeg gider ikke engang slæbe mig ud til bilen for at køre ud og handle, tror jeg drukner på vejen derud… )