Den er god nok - Felina venter killinger

Tillykke :slight_smile:

De kan da kun blive vidunderlige :smelter::smelter:

[QUOTE=Vipstøsen;1158782]hæhæ Susanne, og det skulle vi lige vide :høhø: Du er en røver.
[/QUOTE]
Sådan er det at være formand - ene arbejde, du :wink:
VH
Susanne

Felina er ca. 40 dage henne i sin drægtighed. Her er hun foreviget i haven mens solen gik ned.

Man kan ane at maven vokser :love2:

Smuk ser hun ud i al sin herlighed og vælde :høhø:

Ham der er årsagen til maven havde slet ikke tid til at blive fotograferet.
Det er jo forår, og der er maaaaange dufte, der skal tjekkes.

Han sad stille i et split-sekundt, og der nåede jeg lige at knipse dette billede af ham.

Ventetiden er laaaaang, men også dejlig :slight_smile:
Jeg nyder at se, at Felina er blevet mere rolig … måske er hun endelig ved at have krudtet af :høhø:

Når selv JEG kan se en mave på trods af alt det hår, så er den der :tihi:

[QUOTE=DK Lindvig;1163203]Felina er ca. 40 dage henne i sin drægtighed. Her er hun foreviget i haven mens solen gik ned.

Man kan ane at maven vokser :love2:

Smuk ser hun ud i al sin herlighed og vælde :høhø:

Ham der er årsagen til maven havde slet ikke tid til at blive fotograferet.
Det er jo forår, og der er maaaaange dufte, der skal tjekkes.

Han sad stille i et split-sekundt, og der nåede jeg lige at knipse dette billede af ham.

Ventetiden er laaaaang, men også dejlig :slight_smile:
Jeg nyder at se, at Felina er blevet mere rolig … måske er hun endelig ved at have krudtet af :høhø:[/QUOTE]

Jamen altså…for da pokker mand…hvor er hun bare super-overmeget-lækker-lækker…den kat er lige til at :besvimer: over…
Jeg har kun set én, der er lige så smuk…nemlig Dooley. :hjerte::hjerte:

Ikke for at forklejne Aroni…han er også lækker, men han er jo ikke tortie. :tihi:

:høhø: Ja der er lidt mere pels, end det du er vant til at kigge på :høhø:

[QUOTE=Sim-Sim;1163216]Jamen altså…for da pokker mand…hvor er hun bare super-overmeget-lækker-lækker…den kat er lige til at :besvimer: over…
Jeg har kun set én, der er lige så smuk…nemlig Dooley. :hjerte::hjerte:

Ikke for at forklejne Aroni…han er også lækker, men han er jo ikke tortie. :tihi:[/QUOTE]

Taaaak !

En af Felinas stærke sider er hendes pels(kvalitet), som hun meget gerne må give videre til killingerne.
Hun har en tilpas mængde underuld, lækre “grove” dækhår, kræver minimal pelspleje og fremstår altid flot i farverne.
Her er et bonusbillede :cool2:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg glæder mig til at følge killingerne herinde :smiley:
Når Felina sidder sådan, så ligner hun Nuller… Nuller har os mave… Meeeen der gemmer sig ikk killinger i den :ups:

Det KAN kun blive nogle forrygende fantastiske mislinger med den mormis og farmis

Dagene går … Felina er på dag 47, og vægten er begyndt at stige godt.
Jeg har fået et par dages afspadsering omkring fødselstidspunkt, og mine kollegaer var ved at drøne bagover, da jeg forklarede, at jeg altså var nødt til at have et par dages barselsorlov :høhø:

Jeg er stadig forundret over, hvordan min evigt aktive “Speedy Gonzales” med ét transfomerede sig til en rolig Diva.
Hun er stadig vældig adræt, og trappen til 1. salen klares altid i skarpt trav. Hendes dagligdag foregår dog i et noget mere adstadigt tempo.
Lige nu i skumringen sidder hun fx. ude i haven :what:og drejer sit hoved som en anden ugle. Ja-ja, nysgerrig er hun stadig, men hun drøner dog ikke rundt som før. Når hun bevæger sig rundt, er det med noget, der minder om en nonchalant attitude.
“Speedy Gonzales” opfører sig nærmest som “Mrs. Hyacinth”: The Bucket residence, the lady of the house speaking :høhø:

I den kommende weekend gør vi fødekassen klar, og sætter den frem. Så kan hun begynde at undersøge den nærmere :love2:

Der skal også snart købes forsyninger ind. Manden min og jeg plejer altid at have kaffe, Cola, chips, frugt (og måske Asti) klar når “vi” føder.
Det er SÅ hyggeligt at sidde sammen og nyde spændinge og ventetiden. Jeg er jordemoder, og Carsten er den der tager notater om veer, hoved/sædefødsel, moderkager, køn, farve, vægt osv. osv.

Så bliver det jo spændende at se hvor hurtigt hun vender tilbage til at være “Speedy Gonzales” eller om hun gør det.

Umiddelbart vil det være nærliggende at tro, at hun igen bliver sit gamle, evigt aktive jeg.
Meeeen jeg tror nu nærmere, at hun falder til ro i et mere … voksent leje :cool2:

[QUOTE=DK Lindvig;1164866]Dagene går … Felina er på dag 47, og vægten er begyndt at stige godt.
Jeg har fået et par dages afspadsering omkring fødselstidspunkt, og mine kollegaer var ved at drøne bagover, da jeg forklarede, at jeg altså var nødt til at have et par dages barselsorlov :høhø:[/QUOTE]

:tihi: Selv om mit job kun er 19 dage gammelt, var der ikke en eneste der bed mærke i at jeg bruger et par fridage på barsel :smiley: Meeeeen der blev også snakket lidt mis til ansættelsessamtalen :wink: Nu er beboerne også begyndt at spørge om “Den bette mis skal have killinger” :smiley: