Dommerfordelingen Strøby

Pia - Jeg havde Alexander Plat i Skørping i september, meget behagelig mand at være oppe til :slight_smile: Ikke den helt store aha-oplevelse eller noget i den stil, men heller ikke noget at klage over :slight_smile:

Niksen biksen :ups: jeg er ganske tilfreds. Har selv ønsket hende :høhø:
Så nej jeg vil ikke bytte :trøste: Ikke fordi jeg kender Helene, men er glædelig over at ønsket er gået i opfyldelse :ok:

Det lyder godt :slight_smile:

Min DK Oddenvejen’s Monroe skal op til Marina Winkel:? - Hvordan er hun ?

Lotus - Hun var rigtig sød og venlig, da jeg var gik steward ved hende i Kolding sidste weekend. Høflig og smilende, og synes hun sagde nogle foruftige ting om kattene også :slight_smile:

Det lyder godt, så håber jeg hun er ligeså sød og smilende på søndag :D:kryds:

Stevie var oppe hos hende i kolding. Hun var rigtig flink og sagde fornuftige ting :slight_smile:

At hans hale var for kort (hun viste med fingrene hvor meget hun syntes) men at han stort set ellers var fin. Jeg ku’ godt li’ at hun visualiserede det med halen i stedet for bare at sige den var for kort (og det ved jeg jo godt den er)

Ikke fordi jeg kan hive hans hale længere, men … hun var bare et positivt bekendtskab for en totalt newbie som mig :slight_smile:

Xander skal op til Olga Komissarova, hende kender jeg slet ikke, nogen erfaringer ???

Hun er en sød pige, hun talte meget lavt da vi havde hende til Snus, så man skulle virkelig koncenterer sig om at høre guldkornene.
Og hun grinede hver gang hun sagde at Snus var temmelig matcho…
Som om min lille snusepige er matcho!