Dommerliste køge

Deal :smiley:

bare husk det er en han-thumbs

Jeg skal nok kigge forbi i løbet af lørdagen, skal til Køge og hente en bog.

[quote=Mig og Mille T;325716]Deal :smiley:

bare husk det er en han-thumbs

Jeg skal nok kigge forbi i løbet af lørdagen, skal til Køge og hente en bog.[/quote]

Det var da godt nok langt at køre, for at hente en bog. En han fra eller til, det gør vel ikke noget :høhø:

Fang mig på msn så aftaler vi de nærmere detaljer omkring overdragelsen gg

Den er jeg hel med på. Husk nu, at jeg skal bruge alle hans papirer for at kunne have ham med inkl. stamtavle, sundhedsbog, købekontrakt osv :muhaha:

købskontrakt, det er ikke noget jeg exelerer i,
Sundhedsbog må altså lige vente til jeg har fået fat i en,
jeg kan hurtigt lave en stambog til dig på pc, hvem vil du gerne have som forældre :slight_smile:

Spøg til side, self. atl følger ham det skal det jo.

[quote=Mig og Mille T;325734]købskontrakt, det er ikke noget jeg exelerer i,
Sundhedsbog må altså lige vente til jeg har fået fat i en,
jeg kan hurtigt lave en stambog til dig på pc, hvem vil du gerne have som forældre :slight_smile:

Spøg til side, self. atl følger ham det skal det jo.[/quote]

Er sådan set ligeglad med hvilke forældre det er, bare de er pæne -LOL

hans forældre er to exotic fladsnuder, begge med hvidt, den en sølv tabby, men ved ikek om det er ok, ellers kan jeg nok finde nogle andre.

Udseendesmæssigt er han lige så grim som en vis SC. i samme farve ROFL

[quote=Mig og Mille T;325744]hans forældre er to exotic fladsnuder, begge med hvidt, den en sølv tabby, men ved ikek om det er ok, ellers kan jeg nok finde nogle andre.

Udseendesmæssigt er han lige så grim som en vis SC. i samme farve ROFL[/quote]

hmmmm, så er jeg ikke lige sikker på, han er noget for mig, hvis han er lige så grim som ham SC’eren, du har gående derhjemme :?

Trist, troede lige jeg var sluppet af med ham
Altså minimakrellen

[quote=Marsini;325686]PER as 01 21 62

Hvis du finder hende, skylder jeg dig en flødebolle :D[/quote]

ØHh… Nu har jeg også kigget og kan intet finde :thumbdown:

Men skriv da lige til klubben og hør dem ad. Jeg ville sgu nok være træt af at køre til Køge uden at vide om man får sin kat bedømt :S

[quote=DK*DeLaCour;325805]ØHh… Nu har jeg også kigget og kan intet finde :thumbdown:

Men skriv da lige til klubben og hør dem ad. Jeg ville sgu nok være træt af at køre til Køge uden at vide om man får sin kat bedømt :S[/quote]

Jeg har skrevet og venter nu spændt på svar :slight_smile:
Som du skriver, så er der ikke meget ved at køre til Køge, for at få at vide, man ikke er med. Så tror jeg godt nok, jeg bliver en kende mobset.

[quote=Marsini;325816]Jeg har skrevet og venter nu spændt på svar :slight_smile:
Som du skriver, så er der ikke meget ved at køre til Køge, for at få at vide, man ikke er med. Så tror jeg godt nok, jeg bliver en kende mobset.[/quote]

Ved du hvad, det kan jeg dælme godt forstå! Men altså man må jo gå ud fra at det er en fejl. De har heldigvis lidt tid endnu, til at nå at finde en dommer til missebarnet :ok: