Dragør 4+5/8

Kan henvise til Hoteller :

Copenhagen Camping, Bachsmindevej 11, 2770 Kastrup

Go Hotel, Englandsvej 333, 2770 Kastrup

Scandic Hoteller – flere steder i København

Cabinn Inn – flere steder i København

:smiley:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;865504]Og lorteøen fordi den engang i høj grad var losseplads - derfor vi har vejnavne som Lossepladsvej.

Jeg bor selv på et område, der er gammel losseplads - man kan finde mange sjove ting hvis man graver i haven :tihi:[/QUOTE]

Oooh yes! Også hér! Mit seneste fund er en lillebitte porcelænsgris med teksten ‘glædelig jul’ på… :slight_smile:
Benene er knækket af, men skidt med det, den skal da stå i stuen alligevel. :slight_smile:

Jeg glæder mig SÅ meget til den udstilling. Min nye kat Thomanis Sheldon Lee Cooper er tilmeldt både til kuld og enkeltbedømmelse. Det vil være hans første - af forhåbentlig rigtig rigtig mange udstillinger - og jeg er virkelig spændt på hvordan han klarer det, hvad dommerne siger til det, og ikke mindst på hvordan mine nerver liiiige opfører sig denne gang.

Men mon ikke det nok skal gå med støtte og en rolig kat :wink:

[QUOTE=Moster´s;865519]Kan henvise til Hoteller :

Copenhagen Camping, Bachsmindevej 11, 2770 Kastrup

Go Hotel, Englandsvej 333, 2770 Kastrup

Scandic Hoteller – flere steder i København

Cabinn Inn – flere steder i København

:D[/QUOTE]

Men må man ha’ katte med på de hoteller?

Må man, sådan generelt, godt ha’ katte med sig på hotel? særligt hvis man kommer anstigende med et helt menageri?

Det ville nu osse, alt andet lige, være sjovere at bo hos nogen. Men det kræver selvfølgelig lidt mere end bare en sofa hvis det er en der selv har katte, altså en herfra - for så skal man jo kunne ha’ et helt værelse for sig selv…

Jah, jeg har heller aldrig brugt eller brudt mig om den betegnelse. Nå, men vi lokale ved jo her er dejligt :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;865486]Hm. Nå… Er der nogen der tør ha’ mig og kattene som overnattende gæst til den udstilling? For det er vist noget man skal regne med at skulle afsted til dagen FØR udstillingen :smiley:

Men … det kræver lige at jeg har et sted at bo. Det eneste sted jeg har boet på amager var ude på vandrehjemmet og der må man næppe ha’ katte med?[/QUOTE]

Trekkie, jeg har desværre ikke mulighed for at have overnattende gæster (og efter vores sammenføringshelvede, er fremmede katte ikke liiige det jeg har lyst til at modtage, sorry :pose:)
Men der er da en del hoteller i omegnen, der tillader kæledyr. (Vandrerhjemmet ved Bella Centret er ikke et af dem , med mindre de har ændret politik :frowning: )

Her er et hotel - i Dragør. Ligefrem gå til udstillingen derfra er nok ikke muligt når du skal slæbe et par katte, men det er ret tæt på. Kæledyr velkomne, tilsyneladende uden forbehold…


http://da.hotels.com/hotel/details.html?pa=4&pn=1&ps=4&tab=description&destinationId=1641828&searchDestination=Amager&hotelId=206815&rooms[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first

Ellers er der flere her, der tillader kæledyr:

http://da.hotels.com/search/search.html?aid=64&ar=Landing%3A%3ANoSuggest&dn=Amager%2C+Danmark&nr=1&pn=1&r=2&so=NO_SORT&vt=LIST#so=DISTANCE&vt=LIST&rl=destination%3A1641828%3AEXACT_RED%3AHIGH&dn=Amager,+Danmark&pfm=1&nr=1&pfcc=DKK&dst=10.0&lids[]=695&lids[]=1660015&aid=64&r=2&cpr=0&pn=1

Men vær obs på, at der kan være begrænsning på, hvor mange dyr du må ha’ på værelset. Belle Sky skriver f.eks max 1 hund eller kat. Eller der kan være ekstraomkostninger. Scandinavia og Go hotel i Tårnby opkræver et gebyr for dyr på værelset, osv.

Tak :slight_smile: Jeg skal lige se hvad budgettet tillader. Altså om det OVERHOVEDET tillader hotel. Det koster jo trods alt omkring 1000 kr pr dag hver gang jeg skal slæbe menageriet afsted…

Ellers må jeg bare ta’ morgenlynet over… DET skal nok blive sjovt med Ib, hvis han osse vræler når han kører i tog… :lol:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;865800]Men må man ha’ katte med på de hoteller?

Må man, sådan generelt, godt ha’ katte med sig på hotel? særligt hvis man kommer anstigende med et helt menageri?

Det ville nu osse, alt andet lige, være sjovere at bo hos nogen. Men det kræver selvfølgelig lidt mere end bare en sofa hvis det er en der selv har katte, altså en herfra - for så skal man jo kunne ha’ et helt værelse for sig selv…[/QUOTE]

Det vi jeg tro.
Det er hoteller jeg er blevet oplyst af Aase, og jeg mener bestemt at hun har tjek på det :wink:

[QUOTE=Ann R;865813]Jah, jeg har heller aldrig brugt eller brudt mig om den betegnelse. Nå, men vi lokale ved jo her er dejligt :wink:

[/QUOTE]

Præcis :ok:

Hmmm… det kunne da være at Camillas perserdyr og hendes maine coon skulle troppe op… det må vi lige tale om, da det jo er mig, der skal fremvise dem :wink:

Én ting er, jeg har fået PER - har jeg nu også fået hest:? :confused:
Jeg kommer sandsynligvis slet ikke til Dragør…

[QUOTE=dkkorat;865904]Én ting er, jeg har fået PER - har jeg nu også fået hest:? :confused:
Jeg kommer sandsynligvis slet ikke til Dragør…[/QUOTE]

Nå nej… Hesten er jo Jans! :dokdok: Og må gerne komme til Dragør med ham som ejer… vi mangler et cert inden at Open Doors bliver til Closed Doors :smiley:

Hovsa . . . . Kom lige til at tilmelde Tana om søndagen . . . første gang hun skal udstilles som KASTRAT :uha: . . . . gad vide, om vi kan huske hvordan man gør :tihi:

Jeg har fået tilmeldt 4 til begge dage - det fortryder jeg helt sikkert, når vasken melder sig :høhø:

Jeg tager 3 katte med Lissi, men det har jeg prøvet før, så det er bare om at tage den værreste kat der skal vaskes til sidst.

Hvilke 4 tager du med?

Uh ha ja, det kan jeg godt forstå… Det lyder ikke som en rar opgave for ryggen især :slight_smile:

jeg ville faktisk have været med - der var endda gratis overnatning og alt muligt parat hos en veninde…
men Yasha og jeg er blevet enige om at bruge penge på en tandrensning til ham - så det går pengene desværre til i stedet…

Det er jo den udstilling’der rent faktisk er i en friweekend,så mon ikke man burde få sig en hyggelig weekend,med to utilfredse katte:ups:

Morgan mangler et enkelt certifikat og Lucy Lillefis,er jo endelig blevet voksen:cool:
Hvis ellers Lucy kan få fri fra sin babysittertjans:tihi:

Tine

[QUOTE=skoglund;873789]Det er jo den udstilling’der rent faktisk er i en friweekend,så mon ikke man burde få sig en hyggelig weekend,med to utilfredse katte:ups:

Morgan mangler et enkelt certifikat og Lucy Lillefis,er jo endelig blevet voksen:cool:
Hvis ellers Lucy kan få fri fra sin babysittertjans:tihi:

Tine[/QUOTE]

Jeg skal gerne komme og underholde - og måske tager jeg endda grandonkel Sander med en enkelt dag :slight_smile: Han mangler et certifikat i at være Premier.

Hvor bliver det spændende med alle de fine katte der kommer med!!

Da det ikke er langt, og der er tid tror jeg at jeg kommer forbi som tilskuer.

Mine mislinger skal ikke udstilles -
slet ikke den norske dame - hun ville falde om af stress hvis hun vidste at der eksisterer andre flotte norske skovdamer…:tihi:
Aby’en ville lege Houdini og prøve at stikke af og miave en klagesang om at komme hjem.:tihi:
Maine coon-drengen ville nok synes det var spændende - men mest for at kigge på damer…:høhø: