Dragør 4+5/8

Så har jeg tilmeldt (og betalt) til min første udstilling nogensinde! Uha :slight_smile:

Men sådan en nuttet Ignis bliver man jo nødt til at vise frem :wink:

[QUOTE=Highfield;881799]Så har jeg tilmeldt (og betalt) til min første udstilling nogensinde! Uha :slight_smile:
Men sådan en nuttet Ignis bliver man jo nødt til at vise frem ;)[/QUOTE]

Ja, det skal du da - især når det er så tæt på. :slight_smile:

Og mon ikke opdrætter vil være der også for at guide dig igennem? Så er der ikke spor at være bange for, men bare en god oplevelse at glæde sig til. :ok:

[QUOTE=FinnFrode;881807]Ja, det skal du da - især når det er så tæt på. :slight_smile:

Og mon ikke opdrætter vil være der også for at guide dig igennem? Så er der ikke spor at være bange for, men bare en god oplevelse at glæde sig til. :ok:[/QUOTE]

Det er hun heldigvis :wink: - og ja, det var også lidt afstanden der fik mig til at tænke: Nu skal det være!

Hmmm… jeg skal lige have tjekket økonomien, men er virkelig fristet til at slæbe to missere med.

Nå der er tid endnu til at bestemme mig…

Jeg takker ærbødigst … det er ikke sådan med os tilflyttere! :smiley:
Men jeg ææælsker at bo på Amager, og så må man jo “benævne” sig korrekt. :cool:

… Og nu ved jeg sørme også, at jeg kan tage 350S’eren og til hvilket stoppested: KG er behjælpsom som altid. :ok:

Det kan jeg altså godt forstå!!

Jeg kommer nok også som tilskuer, for at beundre alle de smukke katte:D

Ikke at jeg tvivler på der er nok tilmeldte NFO, men kan der afsløres lidt måske? :slight_smile:

Vi havde egentlig fravalgt denne udstilling, men så ville skæbnen, at vi er blevet inviteret til barnedåb i Skovlunde d. 5. august, så vi har valgt at tilmelde Magnus begge dage, og så har vi så aftalt med et par skovkattefolk, at de tager sig af ham søndag, mens vi er til barnedåb.

Så vi kommer altså begge dage med Morgunstrálan’s Magnus den Gode, NFO gr. IV, kl. 11.

[QUOTE=Rokakitho;865328]Jeg har tilmeldt lidt bimser

SP. Gazali´s Kaitlyn SBI g begge dage i klasse 2
IC. Rokakitho´s Cassiopeia SBI b begge dage i klasse 5, håber hun kan få sine begge certer så hun kan blive GIC[/QUOTE]

Jeg har så fået tilmeldt en ekstra, nemlig

Rokakitho´s Hope SBI n 21 i kl 12 begge dage…
Har overvejet at tilmelde Kaitlyn som veteran, men jeg tror jeg dropper det, når vi skal rende meget og har 3 katte med

Et styks Lucy in the Sky er tilmeldt begge dage,hendes debut som voksen

Tine

ihhh hvor dejligt med internet igen:D
Jeg har vovet mig og meldt Baton Rouge Miracle Beach aka Jeannie til i kastrat og veteran:)
MVH Rikke

Jeg har tilmeldt Cæsar lørdag.
Søndag kommer jeg med Haley og Ironica, killingen fra mit seneste kuld.

Uh, så kan jeg hilse på charmemissen igen. :wehuu:

Jeg kommer lørdag med 2 af mine babyer

Zitt Cat’s Rabi’A Filiz og Zitt Cat’s Re Middag sun - SOM ns - begge kl. 12

Jeg fik endelig tilmeldingen til at fungere og kommer lørdag med

Luxuscats Alexander, BUR e, kl. 10

der satser på at charme sig til en titel som Premier hos Gina Grob

og søndag kommer den unge dame

Temple Bar Ana Banana, BUR c, klasse 7

der har ønsket Grazyna Laskowska-Malaga og har besluttet at blive hjemme, hvis hun skulle være så uheldig at få Ali Wittich i stedet.

Jeg har tilmeldt DK LaLiShen´s Armani aka EXOkræet MINI, og vores nærmest skallede NFO, DK Julle-Kris Djamilla…!

Så har jeg også lige tilmeldt min lille dronning :tihi:

Kronhede Cheeky Cheetah aby n - for første gang i kl. 6.

hende tager jeg dog kun med Lørdag.

[QUOTE=Wijelo;892844]Så har jeg også lige tilmeldt min lille dronning :tihi:

Kronhede Cheeky Cheetah aby n - for første gang i kl. 6.

hende tager jeg dog kun med Lørdag.[/QUOTE]

:stuck_out_tongue: inden du nåede at skrive dette, landede din bekræftelse i din indbakke :smiley:

Hvor er du bare hurtig :stuck_out_tongue:

Jeg glæder mig til en hyggelig udstilling. Du må komme forbi og hilse på springfyren fra Roskilde aka Darcy :smiley: